{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Avui us volem donar noves idees per a aquest primer àpat del dia: la soja. Ara veurem diverses maneres d’introduir aquest llegum en els esmorzars.

Encara més, la soja és un dels pocs aliments proteics d’origen vegetal, juntament amb la quinoa, que ens aporta tots els aminoàcids essencials. Els aminoàcids són les peces que formen les proteïnes. N’hi ha vint de diferents per formar totes les proteïnes del cos, dels quals vuit són essencials perquè no els podem fabricar. És a dir, a diferència dels altres llegums, la soja no és deficitària en cap aminoàcid essencial (els que hem d’ingerir a través de la dieta). Un cop vistos tots aquests avantatges, per què no introduïm la soja també en l’esmorzar de bon matí?

La beguda de soja Savia de Danone, com que és100 % vegetal, pot ser una petita gran ajuda per equilibrar l’alimentació, a més d’una opció perfecta per a les persones intolerants a la lactosa o que segueixen una dieta vegetariana.

També podem optar pel nou Densia Soja, baix en greix i sense sucres afegits.

Després d’això, us deixo alguns exemples d’esmorzars complets amb soja. Proveu-los! És una manera diferent de començar el dia:

  • · Una beguda de soja Savia amb cereals d’esmorzar integrals i una mandarina.
  • · Un sandvitx de pernil dolç i formatge, un suc natural de taronja i un iogurt Densia Soja.
  • · Un batut de iogurt Densia Soja amb kiwi i torrades integrals amb oli d’oliva i pernil serrà o gall dindi.
  • · Un suc de pinya, cereals d’esmorzar integrals amb fruita seca i una beguda de soja Savia.
  • · Un sandvitx vegetal i postres de soja Savia amb fruites exòtiques.
  • · Postres de soja Savia amb cereals i un bol de macedònia.

Penseu que una dieta amb una gran proporció de llegums contindrà pocs greixos, molta fibra i serà una dieta altament nutritiva.

Hi ha mil combinacions per introduir la soja en l’esmorzar!

A més, és recomanable prendre llegums com a plat principal diverses vegades a la setmana.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.