{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Bon dia, nois!

Avui us proposo unes claus per assegurar un bon esmorzar que, com sabeu, és un dels àpats més importants del dia.

L'esmorzar implica trencar amb el dejuni al qual ha estat sotmès el nostre organisme durant les hores que hem estat dormint. És per això que és important escollir aliments que ens aportin els nutrients que el nostre cos necessita per poder fer les seves funcions amb normalitat i començar el matí amb energia!

Però com que de bon matí ens costarà una mica pensar en el que hem de menjar… us proposo uns consells per aconseguir un esmorzar perfecte:

  • Si sopem aviat alguna cosa lleugera, això ens ajudarà a agafar millor el son i afavorirà que tinguem gana al matí següent.
  • És recomanable tenir pensat què volem prendre per esmorzar per evitar la "indecisió" matinal, així que us proposo que la nit d'abans ja ho deixeu tot preparat.
  • Cada matí s'ha de consumir una ració dels tres grups d'aliments imprescindibles en tot bon esmorzar: cereals, fruites i productes lactis.
  • És molt aconsellable variar l'esmorzar cada dia, respectant aquests tres grups d'aliments, per trencar així amb la monotonia i garantir més  diversitat de nutrients per al nostre organisme. Per exemple, del grup dels lactis podem escollir entre llet, formatge o yoghourt.
  • Per assegurar-nos que podrem ingerir els nostres esmorzars tan bons, és recomanable despertar-se amb temps suficient per poder-ne gaudir. Es recomana destinar uns 20 minuts cada matí a aquest àpat tan important del      dia.

Què us semblen les propostes de menús d'esmorzars següents?:

  • 2  torrades de pa integral amb oli d'oliva + una poma + Actimel
  • Entrepà integral (40 g) de formatge fresc i pernil serrà + suc de taronja
  • Bol yoghourt Activia + cereals integrals + maduixes
  • Cafè amb llet + 3 galetes integrals + kiwi

 

Com veieu, podem variar dins dels 3 grups d'aliments que hem dit i així garantim els nutrients que el nostre cos necessitarà per afrontar millor les tasques durant tot el matí. Així doncs… ja no teniu excuses per no començar més bé el dia!                        

Us animo que ens proposeu els vostres trucs i menús matinals! Fins aviat!

Laia

Community Manager de Danone

 

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.