{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Bon dia!

La millor manera de començar amb bon peu el dia és amb un esmorzar deliciós i nutritiu, d'aquesta manera trenqueu el dejuni que té lloc mentre dormiu, i aporteu al cos l'energia necessària per dur a terme les activitats del matí. És, per tant, un dels àpats més importants del dia, sobretot en edat escolar i ha d’aportar una quarta part de l’energia que necessitem per al dia a dia.

Un esmorzar saludable i complet ha d'aportar 3 aliments bàsics dels grups següents:

  • Els lactis, com ara llet, yoghourt i formatge.
  • Cereals d’esmorzar, torrades o pa per a un petit entrepà, tots preferentment integrals.
  • Fruita fresca o suc natural.

Sabeu els beneficis que us aporta un bon esmorzar?

  • Us aporta nutrients imprescindibles per a  l'organisme, com el calci, que es troba principalment en els lactis, aliments fàcils d’incloure en aquest àpat.
  • Us aporta glucosa, la principal font d’energia de l'organisme i, per tant, augmenta el rendiment físic i intel·lectual i facilita la concentració.
  • Millora l’estat d’ànim perquè tingueu més energia.
  • Evita que piqueu entre hores al matí.
  • Fer 4 o 5 àpats al dia, un dels quals és l’esmorzar, ajuda a repartir d’una manera més equilibrada la ingesta d’energia i nutrients al llarg de la jornada.

Recordeu que heu de dedicar prop de 20 minuts a esmorzar tranquil·lament, asseguts a taula en família. Donar exemple és el millor truc per fer que els vostres fills esmorzin cada dia i inculcar-los aquest hàbit tan saludable. Per això heu de llevar-nos amb prou temps i haver organitzat prèviament el rebost.

I perquè no tingueu cap excusa per no esmorzar aquí us deixem 3 exemples d’esmorzars complets, que es poden repartir en dues preses:

  • Esmorzar fàcil de preparar: un bol de yoghourt amb musli, nous, panses i poma fresca a daus.
  • Esmorzar “tinc molt de temps”: un suc de taronja natural + una torrada de pa multicereals i llavors + pernil/llom embotit o gall dindi + un yoghourt
  • Esmorzar "cap de setmana": un got de llet + unes magdalenes de yoghourt amb xocolata + un bol de macedònia de fruites fresques.

Ja ens direu que us han semblat els nostres suggeriments. Aprofiteu el cap de setmana per preparar l'esmorzar entre tots i menjar amb més calma.

Bon profit!

Laia,

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.