{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

L’àpat més important del dia mereix una posada en escena especial. Recarrega piles amb aquestes propostes vitaminades que hem dissenyat especialment per a tu! A més, t’ajudaran a combatre els símptomes de fatiga que a vegades comporta l’arribada de la primavera. Bon dia!

 Plàtan, formatge fresc 0 % greixos i suc de taronja

 Que no hi manqui la fruita, perquè té hidrats de carboni d’absorció lenta, aporta sucre i vitamina C i, en el cas del plàtan, també potassi. El formatge fresc 0 % greixos té una alta aportació de proteïnes i sense greix. I, per rematar-ho, un got de suc de taronges acabades d’esprémer!

 Te verd, macedònia de fruites i iogurt desnatat

 No hi ha res tan bo com la macedònia i, si conté kiwi, que gràcies a l’aportació que fa de vitamina C afavoreix l’absorció de ferro, encara millor. El iogurt desnatat millora la digestibilitat de la lactosa. Pots acompanyar-los amb un te verd al gust, fred o calent.

 Infusió, poma al forn i torrada amb gall dindi

 La poma al forn o en compota és més digerible i conté hidrats de carboni, vitamines i minerals. D’hidrats de carboni també en té la torrada (millor integral o multicereals), i el gall dindi és de contingut baix en greix. Pots completar aquest esmorzar amb una infusió; per exemple, una camamilla.

 L’esmorzar més fashion

 Per animar encara més l’hora de l’esmorzar, posa-hi una nota de color amb un joc de boniques tasses i bols com aquests d’Ikea.

 

Com es prepara?