{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Heu esmorzat bé? Avui us proposo unes claus molt senzilles de recordar i de posar en pràctica per aconseguir sortir de casa sense oblidar-nos d’aquest àpat tan important que hem de fer a primera hora.

L’esmorzar, com la mateixa paraula indica, implica trencar amb el dejuni al qual ha estat sotmès l'organisme durant les hores que hem estat dormint. Per això és important escollir aliments que ens aportin els nutrients que el cos necessita per dur a terme les seves funcions amb normalitat i
començar el matí amb energia!

Però com que de bon matí ens costarà una mica pensar en el que hem de menjar… Us proposo unes quantes claus per aconseguir un esmorzar perfecte!:

  1. Si sopem alguna cosa lleugera, i d’hora, ens ajudarà a conciliar millor el son i afavorirà la gana de tothom al matí.
  2. És recomanable que tingueu pensat el que voleu prendre per esmorzar per evitar la “indecisió” matutina, per això us proposo que la nit abans ja el deixeu preparat.
  3. Cada matí heu de consumir una ració dels tres grups d’aliments imprescindibles en tot bon esmorzar: cereals, fruites i lactis.
  4. És molt aconsellable variar l’esmorzar cada dia, respectant aquests tres grups d’aliments, per trencar amb la monotonia i garantir més diversitat de nutrients per a l'organisme. Per exemple, podeu escollir del grup dels lactis entre llet, iogurt, llets fermentades o formatge.
  5. Per assegurar-nos que podrem ingerir els nostres esmorzars tan apetitosos, és recomanable que ens despertem amb prou temps per gaudir-ne. Per a aquest àpat tan important del dia s’aconsellen uns vint minuts cada matí.

Què us semblen les propostes de menús d’esmorzar següents?:

  • 1 torrada de pa integral + melmelada sense sucre + 1 Actimel
  • 3 tortons d’arròs o de blat de moro + una porció de formatge fresc 0% de matèria grassa + un suc de taronja
  • 1 bol d’Activia natural amb bocins de maduixes + un entrepà integral (30 g) de gall dindi
  • 1 infusió amb llet + cereals integrals + 1kiwi

Vinga, noies! No hi ha excuses per començar millor el dia!                

Us animo que ens proposeu els vostres trucs i menús matiners! A reveure!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.