{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

És molt important no sortir de casa al matí sense haver esmorzat i no convé, mai, saltar-se aquest primer àpat del dia. Avui veurem idees de fórmules ràpides per a l’esmorzar.

L’esmorzar és un àpat imprescindible per al desenvolupament i el funcionament del dia a dia. Alimentar-nos correctament de bon matí afecta directament l’energia amb què afrontarem totes les obligacions, les tasques i les responsabilitats a què hem de donar resposta durant la resta de dia. Per tant, la millor manera de començar el dia amb bon peu és amb un esmorzar deliciós i nutritiu, que ens ha d’aportar una quarta part de l’energia que necessitem per al dia a dia. Ho sabíeu?

Un esmorzar saludable i complet ha de contenir lactis, cereals i fruita. Us deixo algunes idees per començar el dia amb un somriure i esmorzar amb una fórmula ràpida i senzilla:

  • Un suc de taronja natural, quatre galetes i una tassa de llet.
  • Un bol de fruita trossejada, un Actimel i dues torrades integrals amb oli d’oliva i formatge.
  • Dues torrades integrals amb formatge, un suc de taronja natural i un cafè amb llet.
  • Un iogurt, dues torrades de pa integral amb gall dindi i una poma.
  • Formatge fresc amb pa integral i un suc de préssec.
  • Una torrada de pa integral amb melmelada sense sucre i un iogurt.
  • Tres tortitas d’arròs o de blat de moro, una porció de formatge fresc 0% matèria grassa i un suc de taronja natural.
  • Un bol d’Activia natural amb maduixes trossejades i un entrepà integral de gall dindi.
  • Una infusió amb llet, cereals d’esmorzar integrals i un kiwi.
  • Un sandvitx vegetal d’enciam amb tomàquet i tonyina, un iogurt natural i una taronja.
  • Dues torrades de pa integral amb formatge, un got de llet amb xocolata i un plàtan.
  • Un sandvitx de pernil dolç i formatge, una beguda de soja enriquida en calci i macedònia.
  • Un suc de pinya, torrades integrals amb tonyina i olives i un iogurt.
  • Dues torrades de pa integral amb oli d’oliva, una poma i un Activia 0% amb suc de fruites.
  • Un entrepà integral de formatge fresc i pernil serrà i un suc de taronja natural.
  • Un bol de iogurt Activia, cereals d’esmorzar integrals i maduixes.
  • Un cafè amb llet, quatre galetes integrals i un kiwi.

Si veieu que de bon matí no teniu tanta gana, ho podeu dividir en dues vegades: una abans de sortir de casa i una altra a mig matí. Per exemple:

  • Al llevar-vos, un sandvitx de pernil dolç i formatge i un Actimel i, a mig matí, una barreta de cereals i fruita seca juntament amb una pera.
  • Al llevar-vos, un suc de taronja natural i un sandvitx de llonganissa i, a mig matí, dos yoghourts amb fruita trossejada.

Així que, ja ho veieu, la falta de temps als matins no és cap excusa. Per això, heu d’aixecar-vos amb prou temps, amb un quart d’hora o vint minuts n’hi haurà prou! I, per exemple, preparar un bol de yoghourt amb fruita trossejada i cereals d’esmorzar integrals no costa gaire temps, oi?

Hi ha persones que diuen que no esmorzen perquè no tenen gana quan s’aixequen, això és perquè el seu cos s’ha malacostumat. És molt recomanable prendre alguna cosa de bon matí, anar augmentant la quantitat a poc a poc, i al final serà el cos qui ens digui que té gana.

L’ideal és anar variant i gaudir d’un esmorzar complet i equilibrat diàriament.

Comenceu el dia amb un bon esmorzar! Notareu la diferència!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.