{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Cuidar-se des de primera hora amb l’esmorzar i dedicar-hi uns 20 minuts ens ajudarà a començar el dia amb força i alegria. A més a més, té molts altres beneficis: aporta nutrients imprescindibles, millora l’estat d’ànim, evita picar durant el matí, etc. D’aquí ve la importància de l’esmorzar, en els nens sobretot, però per a tota la família en general és bàsic fer-ho bé.

Perquè un esmorzar sigui saludable i complet, és recomanable que aporti 3 aliments bàsics dels grups següents:

  • Els lactis,com ara llet, iogurt i formatge.
  • Cereals: poden ser cereals d’esmorzar, torrades o pa per a un entrepanet, tots ells preferentment integrals.
  • Fruita fresca o suc natural.

Vegem idees de 10 esmorzars ràpids i saludables:

1. 2 torrades de pa integral amb melmelada de fruita sense sucre i iogurt.

2. Macedònia de fruites vermelles variades amb iogurt i musli amb fruita seca i cereals.

3. Coquetes d’arròs o blat de moro, formatge fresc 0 % matèria grassa i suc de taronja natural.

4. Plàtan, torrades de pa integral de sègol amb formatge i suc de fruites.

5. Bol d’Activia natural amb maduixes trossejades i entrepà integral de gall dindi.

6. Té verd, macedònia de fruites i iogurt desnatat amb cereals d’esmorzar integrals.

7. Cafè amb llet semidesnatada, entrepà de pa integral amb tonyina en oli d’oliva i un kiwi.

8. Una poma i entrepà de pa integral amb formatge fresc.

9. Cafè amb llet semidesnatada, pa de pessic casolà i un bol de maduixes.

10. Infusió amb llet semidesnatada, poma rostida i torrada amb gall dindi.

Si ens ve de gust fer “algun extra”, podem afegir al nostre esmorzar algun aliment proteic, com, per exemple, ou, pollastre, tofu o, per què no, peix blau. En aquest apunt teniu més idees d’esmorzars proteics. Això sí, és important que sigui equilibrat, i és recomanable que contingui els tres grups d’aliments bàsics que hem comentat anteriorment.

A esmorzar!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.