{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Sabeu que l'esmorzar és un dels àpats més importants del dia?

Us recomano aprofitar aquest Nadal per reunir-vos amb els fills i esmorzar junts per començar el dia amb un moment de plaer. Potenciar els valors familiars i ensenyar-los l'important que és mantenir una dieta saludable des que s'aixequen.

I és que el primer àpat, protagonista després de diverses hores de son, ha d'aportar-nos els nutrients necessaris per reprendre totes les funcions fisiològiques, aconseguir un bon rendiment intel·lectual, i aportar-nos força per a la resta de dia. I sobretot per als nens, que es troben en ple desenvolupament físic!

Però, com ajudar-los perquè els resulti fàcil i divertit? Apunteu-vos-ho bé:

  • Que no s'oblidin del número 3! I és que hi ha tres aliments imprescindibles per a un bon esmorzar: lactis (en forma de llet, formatge, iogurts o llets fermentades); cereals (com el pa, torrades, galetes o cereals d'esmorzar); i fruites, tant en peça com en suc.
  • Preparació senzilla. Animeu-los que us ajudin a preparar-lo i, fins i tot, deixeu que triïn què volen menjar. Però no us oblideu d'aconsellar-los quin tipus d'aliments haurien d'incloure i per què. També podeu cuinar junts alguna recepta que segur que els agrada. Podeu intentar-ho amb unes magdalenes de iogurt amb xocolata.
  • Varietat. Hi ha moltes combinacions d'aliments aptes per a un esmorzar saludable i molt apetitoses per als nens. Us mostrem un parell d'exemples:

- Un Actimel del seu sabor preferit, un bol de cereals i dues mandarines.

- Un got de llet amb cacau, torrades sucades amb tomàquet i oli d'oliva i un plàtan.

  • I per als nens poc menjadors? Si aquest és el cas del vostre, procureu que consumeixi lactis, carbohidrats i fruita, preparats en porcions petites repartides entre l'esmorzar i mig matí però molt riques en nutrients. Per exemple, un entrepà de pernil i formatge, un suc de taronja amb trossos de plàtan i cereals amb llet, i un iogurt amb fruita seca a mig matí.

I recordeu: adquirir uns hàbits alimentaris correctes des de petits els ajudarà a gaudir i a mantenir un estil de vida saludable : )
 

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.