{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

La primavera ja és aquí, i per acompanyar-la, us proposem fer un esmorzar ideal prenent com a exemple la dita: “Esmorzar com un rei, dinar com un príncep i sopar com un pobre”.

Començar el dia amb un esmorzar complet és important, perquè ens ajudarà a passar tot el matí amb força fins a l’hora de dinar. Per aquest motiu, us convidem a conèixer noves idees de receptes per fer aquest esmorzar a partir dels tres grups d’alimentsnecessaris. I quins són? Els aliments que han de formar part d’un esmorzar saludable són els cereals (preferiblement integrals: pa, cereals d’esmorzar, torrades…), els lactis (llet, iogurt, formatge…), i no ens oblidem també de la fruita natural (taronja, poma, pera…).

L’esmorzar idoni

Us proposem el següent com a exemple d’esmorzar ideal per a qualsevol persona en condicions normals: torrades integrals (cereals) amb formatge fresc (lacti), nous i mel, acompanyat d’un batut de fruites (fruita).

Les torrades integrals ens aporten hidrats de carboni complexos i, precisament perquè són integrals, també ens proporcionen fibra i més vitamines i minerals que les torrades de farina blanca o refinada. Les torrades van acompanyades de formatge fresc, que conté una gran quantitat d’aigua, poc greix (si el comparem amb altres tipus de formatges) i, alhora, calci, necessari per al manteniment dels ossos en condicions normals. Finalment, incorporem fruita seca com ara les nous, pel contingut en àcids grassos omega-3, vitamines, minerals i fibra.

Més opcions per a un esmorzar ideal

Si voleu més idees per fer un esmorzar ideal la resta de la setmana, podeu entrar a l’article 10 esmorzars ràpids i saludables.

Aquest plat tan llaminer l’acompanyarem amb el batut de fruites, perfecte per a aquests dies que comença el bon temps. La preparació del batut que proposem és senzilla i ràpida perquè puguin col·laborar-hi tots els membres de la família. Està fet a base de dos kiwis, mig plàtan i un Actimel. http://www.alimentasonrisas.es/es/actimel

Per preparar-lo, comencem pelant i tallant els kiwis a trossets , per poder-los posar al recipient de la batedora. A continuació, pelem i tallem el plàtan per afegir-lo al kiwi batut. Una vegada tinguem totes les fruites a dins, introduïm l’Actimel a la barreja i ho batem tot. Finalment, posem el batut en un got, si pot ser de colors primaverals, per poder augmentar el colorit d’aquest esmorzar ideal tan llaminer. Si us vénen de gust més receptes delicioses de batuts amb altres combinacions, les podeu trobar a l’article Els 5 millors batuts de maduixa! Esperem que us agradi!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.