Preguntes i respostes freqüents

Sobre Danone

Sobre Danone

1. Com participar

Si ets major de 18 anys ja pots registrar-te enDanone i gaudir de fantàstics articles, continguts i descomptes.

Fes clic a “Registra’t” i emplena el formulari. Rebràs un e-mail que hauràs de llegir atentament i seguir les instruccions per confirmar el registre i activar el teu compte en Danone. Si ja estàs registrat en alguna web de les marques Danone, no és necessari que tornis a registrar-te, pots utilitzar el mateix usuari i contrasenya.

Nota: Si no trobes l'e-mail en la teva safata d'entrada, comprova si està en la teva safata de correu no desitjat o spam.

Sobre Danone

2. Com entro al meu compte?

Una vegada et registres i confirmes el teu compte a través de l'email d'activació accedeixes de forma directa a danone.es.

Per entrar en el teu compte les properes vegades que ens visitis has d'indicar la teva adreça de correu electrònic i la contrasenya que has escollit fent clic a “Inicia Sessió” de la capçalera.

Si l'has oblidat sol•licita que te la tornem a enviar.

Sobre codis i punts

Sobre codis i punts

1. Cóm funcionen els codis?

Per introduir-los des de la web segueix aquests passos:
  • 1. Accedeix al teu compte des de "El meu perfil", en la part superior dreta de la pàgina.
  • 2. A la secció "El meu perfil" trobaràs el teu “Compte de punts” des d'on pots introduir el teu codi teclejant un dígit diferent en cada casella disponible. Recorda que cada codi solament pot utilitzar-se una vegada.
  • 3. Prem el botó “Sumar”. Automàticament veuràs quants punts s'han sumat al teu “Compte de punts”.
Per introduir els teus codis sense teclejar:
  • 1. Descarrega't l'aplicació de Danone Danone en el teu mòbil, disponible en Google Play, App Store i BlackBerry App World.
  • 2. Accedeix al teu compte.
  • 3. Escaneja els codis fàcil i còmodament.
I si un codi no funciona? Si has introduït un codi a través de la web i no funciona, realitza les següents comprovacions i intenta-ho de nou:
  • 1. Descarrega't l'aplicació de Danone Danone en el teu mòbil, disponible en Google Play, App Store i BlackBerry App World.
  • 2. Accedeix al teu compte.
  • 3. Escaneja els codis fàcil i còmodament.
També pots contactar amb el Servei d'Atenció al Consumidor, trucant al telèfon 900 110 036 (Península i Balears) o 900 180 958 (Canàries), perquè t'ajudin a recuperar el teu codi.

Sobre codis i punts

2. Com funcionen els punts?

Com s'obtenen els punts?

Pots obtenir els teus punts a través dels codis que es troben en els productes Danone participants al Programa Danone.

Per a què serveixen els punts?

Amb els teus punts Danone pots aconseguir cupons descompte per als productes Danone que tu triïs, adquirir articles del nostre catàleg amb descomptes molt atractius i participar en accions solidàries donant els teus punts.

Com se quants punts tinc?

Per saber quants punts tens, accedeix a la secció "El meu perfil", situada en la part superior dreta de la pàgina, i mira el teu “Compte de punts”. Des d'aquí també pots accedir al “Historial de punts” per veure no solament els punts que portes acumulats, sinó també el seu desglossament.

Els punts poden caducar?

Sí, els teus punts caduquen als 24 mesos, per la qual cosa tens 2 anys per utilitzar-los des del dia que introdueixes el codi. Des de la secció “El meu perfil”, en el teu “Compte de punts”, pots veure els que són a punt de caducar i des de “Historial de punts”, comprovar quan els vas guardar. Per ajudar-te, cada vegada que canvies un article et descomptem els teus punts més antics.

Sobre cupons descompte

Sobre cupons descompte

1. Com bescanvio cupons?

Com puc aconseguir els Cupons Estalvi Danone?

Per aconseguir els Cupons Estalvi has d'estar registrat/da a Danone i iniciar sessió amb el teu nom d'usuari o e-mail i contrasenya. Accedeix a l’apartat “Estalvia”, entra a la secció “Imprimir cupons” i selecciona aquells descomptes que t'interessin. Pots ordenar els cupons per tipus de descompte o per marca, seleccionant una de les dues opcions de “Ordenar per”. Recorda que has de disposar de punts suficients per poder efectuar el bescanvi per cupons.

Procés d'impressió

Tria els cupons que vulguis imprimir a la secció Imprimir Cupons de l'apartat Estalvia. Aquí podràs decidir si imprimir els cupons al moment o enviar-los al teu compte de correu electrònic associat.

Què passa si no tinc impressora?

Per beneficiar-te dels cupons descompte és necessari presentar-los a la caixa en el moment de la compra. Si no disposes d’impressora, connecta’t al teu compte des d’un altre ordinador o tria l’opció “Enviar per e-mail” per poder imprimir-los en un altre moment.

Cada quant es renoven els cupons?

Cada mes tindràs nous cupons disponibles per imprimir. És possible que alguns productes no apareguin de nou a la galeria o que et sorprenguem amb novetats.

Quant temps triguen a imprimir-se els cupons?

El temps necessari per imprimir un o diversos cupons depèn de molts factors com ara la velocitat del processador del teu ordinador, de la memòria que tingui, de la velocitat de la connexió a Internet i de la configuració de la impressora. En alguns casos pot trigar fins a uns minuts, pots verificar si el procés està funcionant correctament veient l'estat de la teva impressora.

Què passa si no puc imprimir els cupons i m'han descomptat els punts?

Si no aconsegueixes imprimir els cupons o tens qualsevol altra incidència durant el procés d'impressió, pots posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Consumidor clicant sobre el text “Contacta amb nosaltres” que apareix a la part superior esquerra de la pantalla.

Puc imprimir els cupons en blanc i negre?

Sí, els cupons poden estar impresos en blanc i negre. Per evitar el frau, es personalitza cada cupó amb les dades del consumidor que els ha sol·licitat.

Puc imprimir més d'un cupó alhora?

Sí, pots seleccionar tots els cupons que vulguis i enviar-los a imprimir de forma simultània.

Què faig un cop tingui els cupons en paper?

Porta els cupons impresos al teu establiment habitual per aconseguir el teu descompte en els productes Danone.

Puc utilitzar els cupons en qualsevol establiment?

Sí, però l'establiment es reserva el dret d'acceptar-los o no. Els cupons són acceptats per les principals cadenes de supermercats i hipermercats minoristes importants. No obstant això, en botigues individuals, l'establiment es reserva el dret d'acceptar-los. Si no els accepta, contacteu amb nosaltres trucant al servei d'atenció al consumidor 902 110 036.

Per què apareixen els cupons velats?

Els cupons poden aparèixer-te velats per dues raons: perquè ja els has utilitzat o perquè l’estoc del producte s’ha esgotat. Però no et preocupis, els cupons van variant mensualment i aviat tornaran a estar disponibles per a la impressió.

Quant temps he d'esperar perquè el cupó torni a estar actiu?

Visita mensualment l'apartat de cupons del teu compte a danone.es perquè aquests es van activant cada mes. No deixis que s’escapin!

Puc sol·licitar Cupons Estalvi de diferents productes DANONE?

Sí, pots bescanviar qualsevol cupó de la secció “Imprimir Cupons” dins de l’apartat “Estalvia” sempre que estigui disponible en aquell moment i tinguis punts suficients per accedir-hi. Els cupons s'imprimiran en el mateix full de paper, de tres en tres.

Els cupons tenen data de caducitat?

Sí, consulta la data de caducitat que figura en el cupó imprès.

Puc utilitzar més d'un cupó en una sola compra?

Sí, pots utilitzar més d'un cupó en una sola compra, sempre que cada un d'ells sigui per a una varietat diferent de producte. Pots consultar les varietats per les quals són efectius els descomptes clicant sobre el text “+ info” que apareix a la part inferior dreta de cada cupó abans d’imprimir-o o en el mateix cupó una vegada imprès. Recorda que els cupons no són acumulables entre si o a d’altres ofertes i promocions.

Els Cupons Estalvi són acumulables amb altres promocions?

Els Cupons Estalvi no són acumulables amb altres ofertes o promocions.

Puc canviar els cupons per diners en efectiu?

No, cap cupó es pot canviar pel seu valor en metàl·lic.

Els Cupons Estalvi poden ser utilitzats per una altra persona?

Els cupons són personals i intransferibles.

Si no utilitzo els cupons, els puc tornar i recuperar els meus punts?

Cada cupó té una data de caducitat, que és la data límit a partir de la qual ja no s'accepta a cap establiment. Un cop impresos, no s’admeten devolucions.

Recorda que

Per a qualsevol incidència amb la impressió de Cupons Estalvi pots contactar amb el Servei d'Atenció al Consumidor a través del formulari 'Suport incidències'.

Sobre el catàleg

Sobre el catàleg

1. Com sol·licito un article?

1. Selecció

Tria els articles d’Originals de Danone que més t’agradin i afegeix-los a la cistella. Prem el botó confirmar per validar i continuar la teva compra. Una vegada finalitzat el procés, es descomptaran els punts del teu compte.

En el caso de seleccionar un Descompte exclusiu o una pel·lícula de Dijous de cinema, els punts es descomptaran del teu compte una vegada confirmada la compra.

2. Dades d’enviament

Si has seleccionat un article d’Originals de Danone, hauràs d’omplir les dades d’enviament. Un cop omplertes, fes clic a Continuar per seguir amb el procés de compra. Pots consultar el resum de la teva compra a la part dreta de la pantalla.

3. Mètode de pagament

Si has seleccionat un article Original de Danone, hauràs d’abonar les despeses d’enviament. Selecciona l’opció de Pagament amb targeta i seràs redirigit a una plataforma certificada i segura. Si tens descomptes en l’enviament o codis promocionals podràs aplicar-los.

Recorda que, en cas de seleccionar dos o més productes, només pagaràs les despeses d’enviament d’un d’ells.

4. Confirmació

Rebràs a la direcció de correu electrònic associada al teu perfil, un e-mail amb el codi descompte o el codi Rakuten TV que has adquirit. Si has seleccionat un article Original de Danone, en 7 dies naturals el rebràs a casa.

Per a més informació consulta les polítiques de devoluciói les condicions generals de compra.

Sobre el catàleg

2. ¿Cómo funcionan los gastos de envío?

Si pides 1 artículo

El importe de los gastos de envío a pagar es el correspondiente a ese artículo.

Si pides 2 ó más artículos

Sólo pagas los gastos de envío de un artículo (el que tenga los gastos de envío de mayor coste)

¿Tu pedido ha sido devuelto?

Contacta con nuestro Servicio de Atención al Consumidor para que te lo volvamos a enviar.

¿Qué debo hacer para cancelar un pedido?

Para cancelar un pedido es necesario que contactes con nuestro Servicio de Atención al Consumidor. Hazlo cuanto antes ya que sólo es posible anularlo horas después de haberlo solicitado. Una vez transcurrido ese plazo deberás esperar a que te llegue y proceder a la devolución..

  • Sac imagen
  • Envíanos tu consulta Accedeix al formulari i explica'ns en què podem ajudar-te.

    Accedir
  • Chat De dilluns a divendres
    de 9:00h a 18:30h

    Contacte
  • Servei d'Atenció al Consumidor 900 180 957
    De dilluns a divendres
    de 9:00h a 19:00h

  • Promocions
    Danone
    900 110 036
    De dilluns a divendres
    de 9:00h a 19:00h

  • Aigües Danone 900 100 700
    De dilluns a divendres
    de 9:00h a 19:00h