{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Hi ha diversos factors que poden provocar falta de calci, com ara el sedentarisme, malgrat que la causa més freqüent tendeix a ser l’alimentació.

Els especialistes recomanen una aportació d’uns 800 mg de calci al dia, tret de certs períodes com el creixement infantil, l’embaràs, la lactància i la menopausa, en què se’n necessiten entre 1.000 i 1.200 mg.

A diferència del que pensen la majoria de persones, el calci no només es troba en els lactis, sinó que també el podem trobar en molts altres aliments com ara la fruita seca, les llavors, els llegums, les verdures de fulla verda, les algues, etc. El més aconsellable és aportar-ne de manera equilibrada i procurar que provingui de diverses fonts.

Quan l’alimentació no cobreix les nostres necessitats, el nostre organisme pot patir certes alteracions.

Pel que fa a les taques blanques que de vegades surten a les ungles, no et creguis tot el que diuen! No s’ha demostrat que tinguin cap mena de relació amb la falta de calci.

Per rematar aquestes explicacions, us deixem aquest enllaç amb el TOP 5 dels aliments rics en calci.

Descobreix quins són!

Com es prepara?