{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Els lactis formen part d’una dieta saludable i són molt importants en l’alimentació perquè ens aporten proteïnes, vitamines i minerals, necessaris per al bon funcionament de l’organisme.

Dins del marc d’una dieta saludable es recomana prendre de 2 a 4 racions de lactis al dia, que cada persona haurà d’ajustar segons les seves necessitats individuals.

Perquè us feu una idea, una ració de lactis equival a:

  • 1 got de llet (200 cc)
  • dues unitats de iogurt de 125 g
  • 40-60 g de formatge tendre o curat (2-3 talls)
  • 80-125 g de formatge fresc (1 porció individual)

Si repartim bé aquestes racions al llarg del dia, aconseguirem cobrir les ingestes recomanades i satisfer les necessitats nutricionals de l’organisme.

Recordeu que qualsevol moment del dia és bo per prendre lactis, ja que els podem introduir com a part d’un esmorzar equilibrat, de postres als àpats principals, com a refrigeri a mig matí, o per berenar.

Com es prepara?