{{ product.title }}
{{ product.points }}
Punts
Si necessites ajuda, pots contactar amb el nostre Servei d'Atenció al Consumidor
ContactarAquest és el teu codi d'error:
Si necessites ajuda, pots contactar amb el nostre Servei d'Atenció al Consumidor
ContactarAquest és el teu codi d'error:
Intenta-ho de nou o contacta amb el nostre Servei d' Atenció al Consumidor perquè puguem ajudar-te
ContactarAquest és el teu codi d'error:
Ja tens punts al teu compte per intentar-ho i emportar-te un dècim de Loteria de Nadal
Participar ara30 Punts
Tu també gaudeixes de la seva afaitada, així que descobreix els últims productes de Philips per a ell i gaudeix-ne amb un 30 % de descompte.
Bo de descompte vàlid per a la compra d’articles de: afaitadores per a la cara, perfiladors i afaitada per a la cara, estris per tallar pèls, afaitadores corporals, accessoris i recanvis, a l’apartat “Cuidado personal” (“Cura personal”) de la Botiga Online de Philips.
Les comandes realitzades a Philips només es poden enviar a Espanya, excepte a les Illes Canàries (Hierro, La Palma, Gomera, Tenerife, Gran Canaria, Fuerteventura, Lanzarote), Ceuta i Melilla. Tampoc s'envien comandes a Andorra.
Codis valguts fins al 31/12/2019
*Redempcions il.limitades per usuari
{{ product.title }}
{{ product.points }}
Punts
DANONE habilita un procés simple perquè els seus consumidors puguin exercir
el dret a desistir de l’Article obtingut. En cas que el consumidor vulgui
retornar l’Article disposa d’un termini de 14 dies naturals, a comptar del
lliurament de la comanda, per enviar per correu electrònic el Document de
Desistiment degudament emplenat i signat (s’han d’omplir tots els camps),
juntament amb el comprovant de compra (tiquet), tot plegat degudament
escanejat amb una visualització correcta.
L’adreça de correu electrònic és la següent: consumidor@danone.com
DANONE o el PROVEÏDOR, depenent de l’Article obtingut, abonarà al
consumidor:
L'import abonat per l'Article obtingut mitjançant el mateix mètode de pagament.
A més dels punts gastats en el procés d’adquisició al compte del consumidor.
CONDICIONS DE DESISTIMENT
1. El producte ha d’estar en el mateix estat en què es va lliurar i ha de
conservar les instruccions, la documentació, els accessoris i, en tant que
sigui possible, l’embalatge i l’etiquetatge originals.
2. El PROVEÏDOR es posarà en contacte amb el consumidor per recollir el
paquet al seu domicili.
3. S’ha d’incloure una còpia del tiquet de compra dins del paquet en què, a
més, s’indiquin els productes retornats i el motiu de la devolució.
Les devolucions parcials d'una comanda donaran lloc a reemborsaments del
preu parcials.
Si el motiu de la devolució no és imputable al PROVEÏDOR, es reemborsarà
l'import de l'article. No obstant això, no es reemborsarà l'import de les
despeses de l'enviament per devolució.
DADES DEL PROVEÏDOR
Raó social: MEDIAPOST SPAIN, S.L.
N.I.F. Nº B-85543304
Aquest és el teu codi d'error:
Aquest és el teu codi d'error:
Ja tens compte? - iniciar sessió
Ja tens compte? - iniciar sessió
Tornar a iniciar sessió
Escriu el teu e-mail i t’enviarem un enllaç per reiniciar la contrasenya.
Si no el trobes, revisa la safata de correu brossa, pot ser que l’e-mail t’arribi allà.
Acabem d'enviar-te un email a {{getEmailRegister()}} perquè confirmis el teu compte. i comencis a gaudir dels avantatges Danone.es!
OKComença a gaudir-los divertint-te amb els nostres jocs i promocions.
Escriu la teva direcció de correu electrònic i t’enviarem un e-mail amb un link per reiniciar la teva contrasenya.
Si passats uns minuts no el trobes a la teva safata d’entrada, revisa la safata de correu no desitjat o spam.
Més punts, més avantatges Mira què pots fer amb els teus punts Danone
T'ha arribat un e-mail amb tota la informació
Ja has arribat al màxim de reserves d’entrades exclusives per ser membre de Danone.es
Pots aconseguir més entrades pels canals habituals de compra
La sol·licitud de la teva entrada exclusiva per la Final Mundial de la DNC ha estat rebuda amb èxit.
Aviat el Servei d’Atenció al Consumidor es posarà en contacte amb tu per donar-te les instruccions per bescanviar-la, totalment de franc si la teva sol·licitud ha estat de les 100 primeres, o abonant un import mínim en concepte de despeses de gestió.
No ha estat possible fer la reserva de l’entrada.
Torna-ho a provar o contacta amb el Servei d’Atenció al Consumidor
Aquest és el teu codi d'error:
Aquest és el teu codi d'error:
Aquest és el teu codi d'error:
Aquest és el teu codi d'error:
Aquest és el teu codi d'error:
Si t’agraden les nostres comunicacions i promocions, no perdem el contacte!