{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Modelar la cintura és més fàcil del que sembla si fem exercici físic i mantenim una dieta variada i equilibrada. Però si de debò vols treballar la cintura, et proposem quatre moviments clau que t’explica amb detall la nostra experta entrenadora.

Si quan tenim 20 anys el percentatge que representa el greix corporal és del 26 %, amb 50 anys passa a ser del 42 %, i convé puntualitzar que el repartiment en l’anatomia també canvia, i s’acumula en zones com l’abdomen, els flancs i l’esquena, i això fa que desaparegui la cintura.

Per a les dones, es considera obesitat quan la circumferència de la cintura supera els 88 centímetres i per als homes, els 102 centímetres. De tota manera, cal tenir en compte que els últims anys, les cintures han augmentat una mitjana de 0,37 % cada any per a les dones i un 0,27 % per als homes.

Amb aquests exercicis afinaràs la cintura, reforçaràs la musculatura abdominal i et podràs estrènyer una mica més el cinturó. Anima’t, perquè només necessites 15 minuts al dia per aconseguir el teu propòsit.

Els problemes estètics més comuns de la paret abdominal es poden solucionar amb uns hàbits saludables i amb exercicis específics com aquests. Pren mesures i posa’t a ratlla!

Com es prepara?