{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Si et vols sentir bé amb tu mateix, l'esport pot ser un gran aliat. Quan fem exercici alliberem endorfines, també conegudes com les hormones de la felicitat, que són neurotransmissors del plaer que s'alliberen de forma exponencial quan fem activitat física.  No obstant això, a vegades el temps i les ganes juguen en contra nostra i no ens entrenem tant com ens agradaria. Per això, perquè tu també et sentis bé i ple de salut i energia, et proposarem 5 maneres de practicar esport a casa, cinc exercicis aeròbics per mantenir la formasense gastar molt de temps ni diners.

Per practicar exercici cardiovascular o aeròbic (el que activa l'organisme i ens ajuda a cremar greixos), no sempre cal sortir al carrer a córrer o a anar en bici si no vols. Pren nota d'aquests exercicis i intenta practicar-los almenys tres vegades per setmana. En notaràs els beneficis!

Cinc maneres de practicar esport a casa

Jumping Jacks

No t'espantis amb el nom, segur que n'has fet més d'una vegada a la vida, especialment de petit a les classes d'Educació Física. Es tracta del clàssic exercici de saltar amb les cames separades i els braços cap amunt, picant de mans en el moment més alt del salt. Quan caiguis a terra has de tancar les cames i abaixar els braços, i així successivament. Comença fent tres sèries de 20 repeticions i augmenta-les amb el pas dels entrenaments.

Saltar a corda

És un altre clàssic que molts havíem oblidat en passar a l'adolescència. Saltar a corda és un esport senzill, fàcil i molt efectiu. Repta't a tu mateix augmentant la velocitat i el nombre de salts per sessió a mesura que avancin els dies. Si practiques aquest tipus d'esport a casa, procura fer-ho en una habitació espaiosa per evitar picar amb algun moble amb la corda.

Bicicleta des de terra

A més de ser un exercici aeròbic, fer la bicicleta estirat és una bona opció per treballar l'abdomen, els glutis i les cames. Estira't panxa enlaire al llit, al sofà o en un matalàs, posa les mans a l'altura de la nuca i fes moviments circulars amb les cames, com si estiguessis pedalejant en una bicicleta de veritat. Augmenta la velocitat i les repeticions per aconseguir un progrés efectiu cada dia.

Elevació de genolls al pit i talons cap als glutis

El nom de l'exercici no dóna gaire joc a la imaginació. Es tracta de, estant dret amb les cames lleugerament separades, fer un salt intentant portar els genolls al pit i, just després, fer el mateix cap enrere intentant tocar el cul amb els talons. Prova primer amb tres sèries de 20 repeticions combinant els dos moviments i augmenta una mica el nombre de repeticions a cada sessió d'exercicis que facis.

Esquat amb salt

El clàssic esquat és una opció ideal per tonificar les cames i els glutis, però si el combinem amb un salt, hi afegim un plus que farà que l'exercici sigui més complet i aeròbic. Col·loca els peus paral·lels i lleugerament oberts, flexiona els genolls i abaixa el cul amb l'esquena recta. Quan pugis, pren impuls i fes un salt. Repeteix-ho en 3 sèries de 10 o 15 repeticions el primer dia i vés augmentant la dificultat a poc a poc. Tu pots!

Com pots veure, no cal anar a un gimnàs o sortir al carrer: podem practicar esport a casa. És una forma molt còmoda que ens permetrà estalviar temps i que ens ajudarà a mantenir-nos en forma. Sabies que l'exercici aeròbic ajuda a disminuir la pressió arterial i a reduir els nivells dolents de colesterol? Ja no tens excusa!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.