{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Fer exercici a l'aire lliure és una de les millors coses que ens porta l'estiu. La platja es pot convertir en l'escenari perfecte per practicar la nostra rutina d'exercicis: l'aigua del mar i la sorra són dos elements claus per enfortir els músculs, especialment els de les cames. A més a més, la temperatura de l'aigua, generalment freda, ens pot ajudar també a afavorir la circulació i a refrescar-nos sempre que ho necessitem. Vols mantenir unes cames fermes aquest estiu? Amb aquests exercicis pots!

8 exercicis per tonificar les cames a la platja

Caminar

En lloc de passar les hores estesos a la tovallola intentant aconseguir el bronzejat perfecte, podem dedicar uns minuts a recórrer la platja caminant. És un exercici molt senzill però també molt eficaç, perquè enfortirem les cames gairebé sense adonar-nos-en. Si ho fem acompanyats, se'ns passarà el temps volant!

Running

Un altre dels exercicis que no poden faltar si anem a la platja és el running. Per practicar-lo, et recomanem que ho facis a primera hora del matí o a última de la tarda per evitar les altes temperatures. Encara que correm per la sorra de la platja, és important fer-ho amb unes bones vambes per garantir que trepitgem de forma segura. El desnivell de la sorra fa que les cames s'enfrontin a una resistència més gran durant l'entrenament, cosa que ens ajudarà a tonificar-les.

Burpees

Per fer aquest exercici ens hem de col·locar dempeus a la sorra, amb els peus separats a l'altura de les espatlles i les puntes lleugerament cap enfora. Comencem flexionant els genolls i estirant-nos a terra amb les cames estirades i els braços flexionats. Els estenem, ajuntem ràpidament les cames amb un salt i, finalment, ens incorporem i culminem l'exercici amb un salt potent en què picarem de mans per sobre del cap.

Voleibol

Es tracta d'un dels esports estrella de l'estiu. És una manera divertida i eficaç de treballar les cames, perquè ens hem de desplaçar ràpidament per la sorra i saltar per picar la pilota. A més de les cames, també treballarem els bíceps i els avantbraços, de manera que és un exercici complet i ideal.

Jumping Jacks aquàtics

Malgrat que és un exercici molt senzill, comprovaràs que no és el mateix fer-lo sobre terra ferma que a l'aigua. En el segon cas, requereix molta més resistència, de manera que és ideal per aconseguir unes cames fermes i tonificades. Quan ens hem ficat a l'aigua i hem comprovat que fem peu, ens col·loquem dempeus i amb les cames juntes. Fem força, agafem impuls i saltem separant les cames i picant de mans per sobre del cap. Tornem a la posició d'inici i repetim.

Futbol

Sempre és una bona activitat tant per passar una estona divertida amb amics com per exercitar el cos. La diferència és que jugant a futbol sobre la sorra de la platja aconseguirem treballar les cames molt més, perquè el terreny no és pla i presenta desnivells que requereixen esforç i equilibri per mantenir el ritme. Anima't a fer un partit a la platja!

Pales

No hi ha estiu sense les pales! Les pales s'han convertit en l'entreteniment estrella dels dies de platja, però, sabies que a més de divertir-te també pots tonificar les cames? És un exercici de baixa intensitat però que requereix un esforç físic: haurem de córrer per arribar a temps i picar la pilota, caminar quan se'ns escapi, ajupir-nos per agafar-la… Aquests petits gestos ens ajuden també a tonificar les extremitats.

Nedar

Sens dubte, un dels exercicis més complets que existeixen, perquè treballem braços, abdomen i cames. El mar és el lloc perfecte per fer-ho: la temperatura de l'aigua afavoreix la circulació i les corrents marines ens afegeixen un punt extra de resistència.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.