{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Avui m’he llevat especialment activa i espero que estigueu tan motivats per començar el cap de setmana com jo. Hi ha alguna manera millor de motivar-nos que amb una mica d’exercici? I més si és divertit!

Recordeu que fa poc parlàvem de la natació? Vaig veure que us va agradar i que la practicàveu molts de vosaltres i per això avui us parlaré d’una altra modalitat que es practica dins de l’aigua: L’aiguagim!

A mi em va fascinar, és com l’aeròbic, però dins de l’aigua. Generalment, són grups d’entre 10 i 18 persones de totes les edats. Es tracta de deixar-nos portar pel ritme de la música i estar alhora dins de l’aigua concentrats i fent els exercicis que proposa el professor. És una sensació increïble que sentireu independentment de l’edat que tingueu. A més, és molt recomanable, perquè és un exercici de baix impacte en les articulacions. Quan acabeu i sortiu de l’aigua, sentiu aquest cansament agradable que us deixa satisfets per a tot el dia.

Hi ha dues disciplines que es poden practicar en una mateixa sessió. Una és l’aiguaeròbic, que consisteix en coreografies més pròximes al ball i exigeix més coordinació que la segona modalitat, l’aquatonic, en què es treballa amb material com xurros (barres flotants) o gomes elàstiques, i es treballen zones més específiques del cos. Tots dos us aportaran beneficis que us ajudaran a mantenir i a millorar la línia i, a més, us ajudaran a relaxar el cos, mentre desenvolupeu la musculatura i eduqueu la respiració, la flexibilitat i la resistència.

Això sí, us aconsello que:

  • Com tota activitat física, el més important per notar-ne els resultats és la constància. L’ideal és practicar l’aiguagim de manera regular i combinar-ho amb altres modalitats  físiques.
  • No us oblideu també d’acompanyar l’exercici amb una alimentació completa i equilibrada, i començar el dia amb un bon esmorzar per rendir amb energia cada dia.
  • Sigui la disciplina que sigui, només necessiteu un banyador, unes xancletes, un casquet de piscina i, sobretot, ganes de passar una bona estona i ja estareu llestos per ficar-vos a la piscina!

És ideal per començar el cap de setmana, no us sembla? A més, és molt senzill: seguiu els moviments del monitor i n'aprendreu de seguida!

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre