{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

4 aliments per a esportistes
Plàtan
Riquíssim en nutrients, especialment en potassi, vitamina B6 i àcid fòlic. Els experts en nutrició recomanen el seu consum per suportar molt millor l'esforç. Només dues peces proporcionen suficient energia i resistència per a 90 minuts d'exercici dur. Cómelo a mossos petits, espaiats almenys deu minuts, i combina-ho amb aigua perquè sigui més digestor.

Patata
Els seus hidrats de carboni semilentos augmenten les reserves de glucogen durant 3 o 4 hores després del seu consum. És ideal per evitar una disminució d'energia a causa d'una caiguda del sucre, especialment si s'entrena a la tarda. Consúmela al vapor amb un rajolí d'oli d'oliva.

Cireres
Segons els experts en nutrició, les seves propietats antiinflamatòries alleugen els músculs i eviten les agulletes després de l'exercici físic. Per obtenir les seves bondats, pren una ració de cireres al dia o un got del seu suc.

Te verd
Té grans beneficis per al rendiment: aporta antioxidants per reduir el nivell de radicals lliures provocats per l'exercici. La L-teanina, un tipus d'aminoàcid, redueix l'estrès, el que és bo per a l'esport, ja que l'ansietat redueix el creixement muscular. Presa 2 infusions al mig litre d'aigua, amb 3 cullerades de mel. Beu a petits glopets durant l'exercici.

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre