{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Si no tens temps d’anar al gimnàs i vols mantenir-te en forma de manera relaxada, ara que arriba el bon temps, passejar amb bicicleta és un bon exercici per tonificar-te i estilitzar la musculatura.

Gaudir de l’aire lliure, sentir el paisatge, cremar calories… Anar amb bicicleta és un exercici relaxant i divertit que ens aporta sensació de benestar, ja que estimula el cervell i combat l’estrès. Pedalejar de manera rítmica, a més, ajuda a alliberar el cos de tensions. I més avantatges: podem practicar-lo soles, en parella o en grup, a la ciutat o al camp.

Músculs a to

No cal fer sessions de diverses hores, amb 30 minuts n’hi ha prou per activar el metabolisme, cremar greix i mantenir la línia. Podem aprofitar el moment d’anar a comprar el pa o el diari per deixar el cotxe aparcat i practicar una estona. Una tarda lliure o un cap de setmana també és un bon moment per fer una petita excursió d’un parell d’hores. Segur que hi ha un parc, passeig marítim o camí on podem gaudir sense haver d’estar pendent dels cotxes ni respirar aire contaminat.

Bona circulació

Anar amb bicicleta millora els problemes de retenció de líquids i ajuda a activar la circulació sanguínia. Pedalejar és, juntament amb caminar i nedar, l’esport més indicat per treballar la zona inferior del cos. Torneja glutis i cames i reafirma els músculs.

Esquena i articulacions fortes

Lleugerament inclinada cap endavant, ben recolzada al selló, així es reforça tota la musculatura que envolta la columna, i s’evita el mal d’esquena. Els moviments de les cames enforteixen la zona lumbar i fan treballar els petits músculs de les vèrtebres dorsals. Durant el pedaleig estan protegides gràcies al fet que el 70-80% del cos està recolzat a la cadira. Com que no hi ha pressió es facilita el transport de nutrients a través dels cartílags i les articulacions, i els enforteix.

Com es prepara?