{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Si no tens temps d’anar al gimnàs i vols mantenir-te en forma de manera relaxada, ara que arriba el bon temps, passejar amb bicicleta és un bon exercici per tonificar-te i estilitzar la musculatura.

Gaudir de l’aire lliure, sentir el paisatge, cremar calories… Anar amb bicicleta és un exercici relaxant i divertit que ens aporta sensació de benestar, ja que estimula el cervell i combat l’estrès. Pedalejar de manera rítmica, a més, ajuda a alliberar el cos de tensions. I més avantatges: podem practicar-lo soles, en parella o en grup, a la ciutat o al camp.

Músculs a to

No cal fer sessions de diverses hores, amb 30 minuts n’hi ha prou per activar el metabolisme, cremar greix i mantenir la línia. Podem aprofitar el moment d’anar a comprar el pa o el diari per deixar el cotxe aparcat i practicar una estona. Una tarda lliure o un cap de setmana també és un bon moment per fer una petita excursió d’un parell d’hores. Segur que hi ha un parc, passeig marítim o camí on podem gaudir sense haver d’estar pendent dels cotxes ni respirar aire contaminat.

Bona circulació

Anar amb bicicleta millora els problemes de retenció de líquids i ajuda a activar la circulació sanguínia. Pedalejar és, juntament amb caminar i nedar, l’esport més indicat per treballar la zona inferior del cos. Torneja glutis i cames i reafirma els músculs.

Esquena i articulacions fortes

Lleugerament inclinada cap endavant, ben recolzada al selló, així es reforça tota la musculatura que envolta la columna, i s’evita el mal d’esquena. Els moviments de les cames enforteixen la zona lumbar i fan treballar els petits músculs de les vèrtebres dorsals. Durant el pedaleig estan protegides gràcies al fet que el 70-80% del cos està recolzat a la cadira. Com que no hi ha pressió es facilita el transport de nutrients a través dels cartílags i les articulacions, i els enforteix.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.