{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Per a algunes dones que intenten compatibilitzar la vida professional, familiar i social, el ioga pot semblar innecessari, una pèrdua de temps o ser massa new age. D'altres poden ser escèptiques sobre la pràctica bàsica del ioga, que consisteix a passar d'una postura insòlita a una altra, cosa que per a algunes requereix un equilibri gairebé circense.

Tanmateix, el ioga no és ni un exercici gimnàstic ni de funambulisme: es tracta d'una antiga disciplina procedent de l'Índia amb què s'entrena tant el cos com la ment.  Tant si el teu estil de ioga és moderat, com el ioga Hatha, o més enèrgic, com l'Ashtanga, els efectes beneficiosos de practicar-lo amb regularitat es coneixen des de fa dècades: un cos més tonificat, una major flexibilitat i uns músculs més forts.

El ioga va dirigit a fomentar una bona connexió entre el cos i la ment o a aconseguir un moment d'alliberament. Quan va ser l'última vegada que vas ser capaç de buidar la ment per complet?

beneficis yoga beneficis yoga

Com es prepara?