{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Quan patines tonifiques zones específiques com la cintura, els malucs, les cuixes i els glutis i s’enforteixen les espatlles. També millores la resistència, els reflexos i la coordinació. Un exercici completíssim!
 
El nostre consell és que comencis fent alguna classe en grup; ja que l’ajuda d’un professional sempre contribueix a corregir males postures, evitar caigudes i perdre la por a lliscar sobre rodes. Al principi, una classe d’una hora és més que suficient. Fins i tot en alguns casos específics es redueix aquest temps, perquè convé evitar carregar un múscul com l’abductor, que de vegades està poc entrenat.
 
Equip bàsic
 
Patinar és una disciplina a l’abast de totes les butxaques perquè hi ha models de patins per menys de 50 euros. Aquesta és la millor opció per començar fins que anem agafant el gust per aquest esport i arribem a convertir-nos en uns autèntics professionals.

L’equip bàsic està format per patins, canelleres, colzeres, genolleres i casc. El millor és que l’equip no ocupa gaire espai a casa o al maleter del cotxe; així que pots portar els patins a qualsevol lloc. No te’ls deixis mai quan surtis de ruta!
 
A patinar amb els nens!
 
Com sabem, inculcar en els nens l’hàbit de l’esport depèn en gran mesura de nosaltres. Per les seves característiques, el patinatge els desperta moltíssim interès i és una bona manera de passar temps en família. A partir dels cinc anys, qualsevol moment és bo per iniciar-se i sota la teva supervisió els costarà molt menys i els farà guanyar confiança. Pel que fa a les persones grans, i atès que millora molt l’equilibri, és un exercici fantàstic, sempre que no hi hagi cap contraindicació. No és mai tard per aprendre a patinar!
 
Consells que has de tenir en compte
 
1. Escalfa’t. Abans de començar, fes un escalfament suau del tren inferior (cames, cuixes i glutis). Quan acabis estira tot el cos donant prioritat a la zona lumbar, quàdriceps i abductors.

2. Utilitza les proteccions. Les genolleres i les colzeres són importants perquè redueixen el risc de patir una fractura.

3. Coneix el terreny on vas a entrenar. És convenient que els principiants s’exercitin en zones sense trànsit.

4. Revisa i fes un manteniment diari dels patins.

5. Fes alguna classe amb professionals del patinatge, ja que et corregiran les males postures. Així evitaràs caigudes, lesions i ensurts.

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre