{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Ja és divendres!

Per acabar la setmana, m’agradaria compartir amb vosaltres el pla que m’he organitzat per arribar a Cap d'any en forma. És un pla setmanal amb activitats variades de 30 a 60 minuts diaris aproximadament. Us animo a fer el mateix!

La idea és que cada un de vosaltres s’organitzi i adapti la planificació als seus gustos i capacitats per estar esplèndids i acabar aquest any amb energia i molta salut.

Dilluns: per començar la setmana amb bon peu, me’n vaig a córrer de 30 a 45 minuts. Si no hi esteu acostumats, amb 10 minuts per començar n’hi ha prou. Estic segura que teniu un parc o una zona on podeu practicar aquest esport tranquils. No us oblideu de portar un bon calçat!

Dimarts: com que aquest dia tinc menys temps lliure, faig una sèrie d’exercicis de tonificació a casa.

Dimecres: a la feina amb bicicleta! Bé… potser treballeu lluny de casa o no teniu bicicleta, però aquest aire a la cara de bon matí a mi m’encanta i, si vaig amb el temps just i no puc fer-ho, intento anar una horeta a passejar amb bicicleta a la tarda. Us ho recomano ; ) Ah! I no s’hi val només d’anar cara avall, hem de fer una mica d’esforç per treballar la resistència.

Dijous: normalment, aquest és el dia que dedico a la piscina… Com m’agrada nedar! Però com us vaig comentar l’altre dia, es tracta de treballar però sense forçar, tot buscant aquesta sensació de cansament agradable.

Divendres: hi ha alguna manera millor d’acabar la setmana que fent un bon passeig per la ciutat? És excel·lent i, ho confesso, encara que hauria de d’anar a un ritme una mica accelerat, sempre acabo parant en alguna botiga… Però amb una hora de passeig es poden fer moltes coses.

Cap de setmana: dependrà del temps que faci, però com ja us vaig comentar anteriorment, el que més m’agrada és fer senderisme. No obstant això, si plou, aprofito per descansar i llegir un bon llibre. Tots ens mereixem un bon descans!

Què me'n dieu? Us apunteu al pla?

Laia
Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.