{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}
  1. Plàtan: molt ric en nutrients, especialment en potassi, vitamina B6 i àcid fòlic. Els experts en nutrició recomanen consumir-ne per suportar molt millor l’esforç. Només dues peces proporcionen prou energia i resistència per a 90 minuts d’exercici dur. Menja-te’l a mossegades petites, en intervals d’un mínim de 10 minuts i combinades amb aigua perquè sigui més fàcil de digerir.
  2. Patata: els hidrats de carboni semilents de la patata augmenten les reserves de glicogen durant 3 o 4 hores després d’haver-ne consumit. És ideal per evitar una disminució d’energia a causa d’una baixada de sucre, especialment si entrenes a la tarda. Fes-la al vapor amb un rajolí d’oli d’oliva.
  3. Cireres: segons els experts en nutrició, les seves propietats antiinflamatòries calmen els músculs i eviten les punxades després de l’exercici físic. Per gaudir de tots aquests beneficis, pren una ració de cireres o un got de suc de cirera al dia.
  4. Te verd: té grans beneficis per al rendiment. Aporta antioxidants per reduir el nivell de radicals lliures provocats per l’exercici. L’L-teanina, un tipus d’aminoàcid, redueix l’estrès, i això és bo per a l’esport, ja que l’ansietat redueix el creixement muscular. Pren-ne 2 infusions en mig litre d’aigua amb 3 cullerades de mel i beu-te’l a glopets durant l’exercici.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.