{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Heu començat el dia amb energia? Doncs bé, avui us parlarem dels beneficis que ens aporta l'spinning. Segur que molts ja ho heu provat al gimnàs.

Cada any aquesta tècnica nord-americana de "indoor cycling" va sumant aficionats a tot el món.

Encara que coneixem aquesta modalitat esportiva com spinning, en realitat, és una marca registrada, creada per un professor nord americà en el marc del "indoor cycling" que treballa la força, resistència i velocitat. Consisteix en pedalejar durant una hora en una bicicleta estàtica. La classe en grup, la música que marca el ritme i les directrius i suport de l'instructor, és el que fa d'un simple pedaleig, un esport amb gran quantitat d'aficionats a tot el món.

Beneficis positius de l'spinning
Els exercicis aeròbics com l'spinning són recomanats per:

Millorar l'estat de salut
Tonificar el nostre cos
Ajudar a reduir el greix corporal
Practicar regularment spinning: beneficia al nostre sistema cardiovascular, ajudant a disminuir la tensió arterial i el colesterol. A més ajuda a incrementar la fermesa dels nostres glutis.

Com la majoria d'esports, l'spinning:

Ajuda a millorar la coordinació motora del nostre cos i a reduir l'estrès; sentint-te relaxat i satisfet després d'una d'aquestes classes.
A més a més de tots aquests beneficis citats, el "indoor cycling" té un risc de contraure lesions molt baix, fet que el fa un esport de predilecció per a molts.
Cal destacar, l'ampli públic que aquest esport abasta. Dones i homes de totes les edats i en diferents condicions físiques practiquen aquest esport. Fins i tot els esportistes d'elit de diverses modalitats, es beneficien de l'spinning, com a mètode d'entrenament, en ser un esport tan complet i oferir nombroses millores al nostre cos.

Així que, atreveix-te amb l'spinning, suma't a la marea d'aficionats que ho practicany recorda: per gaudir de tots aquests beneficis, tan sols necessitem una bici estàtica, beguda isotònica o aigua i ¡a seguir el ritme de la música!

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre