{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

No abaixis la guàrdia! Durant l’embaràs, l’activitat física és de vital importància tant per al nadó com per a tu. El millor són els exercicis de baix impacte que no impliquin sobreesforços, com ara caminar, nedar, practicar Pilates… També pots muntar-te el gym al saló de casa amb aquesta taula bàsica d’exercicis per tonificar i preparar el cos per al moment del part. Ànim i, el més important, no perdis el somriure!

Exercici 1

Estirada de costat, amb la punta del peu de la cama de dalt cap avall. Eleva la cama lentament. Abaixa la cama fins que gairebé toqui el terra i repeteix. Comença amb una sèrie de tres i vés augmentant fins a cinc.

Exercici 2

De genolls, amb els braços estesos i la part superior del cos ben dreta, prem els músculs de les cuixes i els glutis. Baixa lentament cap a terra. Comença gradualment fins a arribar a fer-ho deu vegades.

Exercici 3

Estirada de costat, amb una cama estesa i l’altra flexionada tocant el terra amb el peu. Puja la cama de sota lentament i a continuació abaixa-la fins gairebé tocar el terra. Repeteix-ho fins a cinc vegades amb cada cama.

Exercici 4

De genolls i amb les mans a terra. Contreu els músculs de l’estómac i dels glutis. Empeny la pelvis cap endavant i arqueja l’esquena. Relaxa’t i repeteix-ho de tres a quatre vegades.

Exercici 5

De peu amb els peus separats, una mica més oberts que l’ample de les espatlles. Col·loca un braç amunt i l’altre avall. Mou el braç dret cap al costat esquerre per sobre del cap, i el braç esquerre cap al costat dret per sota de l’abdomen. Has de notar com s’estiren els músculs laterals.

De tota manera, et recomanem que consultis al teu metge quins exercicis et van millor.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.