{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Aquest any, lluir un abdomen pla està més de moda que mai: que els ho diguin a les famoses i els seus cropped top impossibles! Vols emular-les? Et proposem uns exercicis bàsics que pots fer a casa per assolir el teu objectiu.

Si mantens una dieta equilibrada i fas aquesta taula d’abdominals tres o quatre dies a la setmana, aconseguiràs tenir un ventre pla envejable. Anima’t i llueix panxa!

La genètica determina la densitat del greix abdominal que tenim. També, a mesura que fem anys, fins i tot els ventres més plans s’inflen, perquè ens relaxem a taula, fugim del gimnàs o, amb l’arribada de la menopausa, les hormones es revolucionen (estrògens) i fan que cames i malucs es tornin esvelts, però que la panxa augmenti.

Ara bé, fent cada dia aquests exercicis que et proposem, aconseguir un ventre pla està a l’abast de qualsevol. Aquests exercicis redueixen el volum, allisen el ventre, milloren el sòl pelvià, corregeixen problemes d’incontinència urinària… És un mètode que reforça la faixa abdominal i redueix la cintura, cosa que, siguem sincers, tampoc no va gens malament.

Com es prepara?