{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Hola! Avui ens posem en marxa amb uns exercicis específics per ficar la panxa endins. Amb una condició: ens hem d’oblidar de les temudes operacions bikini i de la rajola de xocolata, tan de moda últimament. L’important és tenir cura de nosaltres, del nostre cos i de la nostra salut, i aquesta taula d’exercicis és la millor manera, no només de reduir cintura, sinó també de relaxar els músculs, estimular el metabolisme, millorar les lumbars… A més, si els practiques als matins reactivaràs la circulació sanguínia i començaràs el dia amb un somriure. Hi ha una infinitat de beneficis i de motius per començar demà mateix!

El primer… escalfar.

Dempeus, avancem la cama esquerra i hi deixem caure tot el nostre pes. Clavem un cop de puny amb la mà esquerra cap endavant i la dreta cap enrere. Fent petits salts, anem canviant ràpidament, cama dreta amb puny dret cap endavant i així successivament, durant un mínim de dos minuts.

Com una taula

Exercici 1

Ajagudes a terra, amb les cames flexionades i els dits dels peus cap amunt. Tocant els glutis per sota, una barra o un pal de escombra. Amb la força del ventre, pugem el cap i les espatlles expulsant l’aire al mateix temps que fem rodar lentament la barra amb les mans cap als talons. Quan inspirem, portem la barra cap als glutis. Cap i espatlles tornen a terra. 20 vegades.

Exercici 2

Panxa enlaire, amb els genolls flexionats i paral·lels. Braços als costats, amb els palmells de les mans cap a terra. Quan expirem, basculem la pelvis i elevem la part inferior de l’esquena separant-la del terra. Mantenim la postura uns segons, inspirem i relaxem. 20 vegades.

Exercici 3

Ajagudes panxa enlaire, amb els peus sobre un banquet i els braços al llarg del cos. Aixequem la pelvis i l’esquena amb la força dels músculs del gluti. Inspirem i baixem lleugerament els malucs. Quan expirem, tensem els glutis i tornem a aixecar la pelvis molt a poc a poc. 20 vegades.

 

Són 15 minuts diaris que t’ajudaran a aclarir la ment i donar flexibilitat al cos! Ja ens ho explicaràs!

Com es prepara?