{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola! Avui ens posem en marxa amb uns exercicis específics per ficar la panxa endins. Amb una condició: ens hem d’oblidar de les temudes operacions bikini i de la rajola de xocolata, tan de moda últimament. L’important és tenir cura de nosaltres, del nostre cos i de la nostra salut, i aquesta taula d’exercicis és la millor manera, no només de reduir cintura, sinó també de relaxar els músculs, estimular el metabolisme, millorar les lumbars… A més, si els practiques als matins reactivaràs la circulació sanguínia i començaràs el dia amb un somriure. Hi ha una infinitat de beneficis i de motius per començar demà mateix!

El primer… escalfar.

Dempeus, avancem la cama esquerra i hi deixem caure tot el nostre pes. Clavem un cop de puny amb la mà esquerra cap endavant i la dreta cap enrere. Fent petits salts, anem canviant ràpidament, cama dreta amb puny dret cap endavant i així successivament, durant un mínim de dos minuts.

Com una taula

Exercici 1

Ajagudes a terra, amb les cames flexionades i els dits dels peus cap amunt. Tocant els glutis per sota, una barra o un pal de escombra. Amb la força del ventre, pugem el cap i les espatlles expulsant l’aire al mateix temps que fem rodar lentament la barra amb les mans cap als talons. Quan inspirem, portem la barra cap als glutis. Cap i espatlles tornen a terra. 20 vegades.

Exercici 2

Panxa enlaire, amb els genolls flexionats i paral·lels. Braços als costats, amb els palmells de les mans cap a terra. Quan expirem, basculem la pelvis i elevem la part inferior de l’esquena separant-la del terra. Mantenim la postura uns segons, inspirem i relaxem. 20 vegades.

Exercici 3

Ajagudes panxa enlaire, amb els peus sobre un banquet i els braços al llarg del cos. Aixequem la pelvis i l’esquena amb la força dels músculs del gluti. Inspirem i baixem lleugerament els malucs. Quan expirem, tensem els glutis i tornem a aixecar la pelvis molt a poc a poc. 20 vegades.

 

Són 15 minuts diaris que t’ajudaran a aclarir la ment i donar flexibilitat al cos! Ja ens ho explicaràs!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.