{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Amb això d’“any nou… vida nova” tots ens proposem molts canvis de costums per millorar la nostra qualitat de vida… així que apunteu-vos-ho bé, que crec que això us serà molt útil…

Sabem que a través d’una alimentació bona i variada podem ajudar a millorar el trànsit intestinal. Però es clar que moure una mica l’esquelet diàriament ens ajudarà a activar-lo i a mantenir-lo en forma de manera regular. I és que el sedentarisme és una de les principals causes d’un trànsit intestinal lent, perquè quan estem moltes hores asseguts o sense moure’ns, l’abdomen es relaxa i després tot el procés digestiu va més lent… Per això us aconsello que fomenteu l’exercici abdominal: però com podeu fer-ho? Us suggereixo que proveu de:

  • Sortir a caminar cada dia, si més no 30 minuts. Feu que sigui el vostre hàbit diari saludable del 2012 i així contribuireu a accelerar el trànsit intestinal. Segur que ho notareu!
  • Els exercicis aeròbics també són recomanables. Anar a fer un tomb amb bicicleta, gaudir de l’entorn i relaxar-se amb el paisatge o moure tot el cos amb una mica de nataciósón dues pràctiques que us aniran de meravella per afavorir el moviment de la zona abdominal.
  • Ballar! Encara no us heu animat a conèixer de prop aquesta modalitat física? Us ho passareu molt bé, és molt divertit i alhora complet. Ajuda a enfortir els músculs i estimula la circulació sanguínia… Així que tots els seus efectes seran positius. Si voleu treballar bé l’abdomen… podeu començar amb la dansa del ventre.
  • Proveu amb el ioga o el tai-txi per treballar tota la zona abdominal d’una manera més controlada i exigent. Us ajudarà, a més, a relaxar-vos i a desconnectar de tot.
  • Regaleu-vos massatges abdominals. Només heu de fer una sèrie demoviments circulars suaus amb la punta dels dits a la panxa. Us ajudarà a combatre la inflor  i a activar el trànsit. Podeu fer-ho a primera hora, al matí o abans d’anar a dormir.

Ja sabeu… si voleu podeu presumir de salut digestiva!

Laia

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.