{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

El temps passa per a tots de la mateixa manera; per tant, és inevitable que quan arribem a una certa edat, cap als 45-50, comencem a ser més conscients de les marques o petites arrugues que ens solquen la cara. I de fet no cal que patim, ja que és una cosa natural. Hem de gaudir d’aquesta etapa de la vida. Hem de sortir amb les amigues, practicar esport i, sobretot, trobar-nos a gust amb nosaltres mateixes.

La gimnàstica facial és un mètode que ens permet enfortir la musculatura de la cara i que tonifica i millora l’aspecte del rostre. Vols saber com fer-ne? Aquí tens una taula d’exercicis que t’ajudaran a corregir la flacciditat de la pell, a millorar l’elasticitat dels músculs i a activar la circulació sanguínia. 

Gimnàstica facial per al solc nasogenià

El solc nasogenià comprèn la zona dels pòmuls, de les galtes i tot el voltant de la boca. Per identificar aquest solc podem col·locar els dos dits índex en posició vertical just darrere de les aletes del nas i baixar fins a tocar els extrems de la boca, formant una mena de triangle.

Exercici 1: col·loquem les mans en la posició que hem indicat i estirem els pòmuls cap amunt. Simultàniament fem força amb la boca oberta cap avall.

Exercici 2: agafem aire i omplim les galtes. Col·loquem els dits sobre els llavis intentant que la boca no deixi anar l’aire. Es tracta de fer força intentant treure l’aire malgrat la resistència.

Exercici 3: col·loquem la base del palmell de les mans als pòmuls i estirem cap amunt. Mentre estirem, intentem tancar la boca tant com puguem, intentat pronunciar una “u”.

Gimnàstica facial per a la papada

Ara ens centrarem en aquesta zona entre el coll i la barbeta. Amb aquesta sèrie d’exercicis senzills podem treballar la papada fins a reduir-la visiblement.

Exercici 1: seiem, amb l’esquena recta i les espatlles alineades. Tirem cap enrere el cap i intentem treure el mentó cap enfora tant com puguem.

Exercici 2: Fem el mateix exercici que en el cas anterior, però aquesta vegada ens centrarem a intentar treure la llengua tant com puguem, apuntant cap amunt.

Exercici 3: mirant cap al davant fem un somriure forçat. Hem d’intentar dur el mentó i els extrems de la boca cap a les orelles. Mentre fem aquest exercici contraiem la zona del coll i de la papada.

Gimnàstica facial per als ulls

Ara arriba el moment de treballar la part superior de la cara. Aquests exercicis ens serviran per relaxar les línies d’expressió que envolten la mirada.

Exercici 1: aquest exercici serveix per relaxar els músculs que envolten els ulls. Col·loquem la punta dels dits índex a la cua de l’ull. Amb la cara relaxada, pressionem tots dos dits sobre la pell, un en direcció ascendent, cap a l’extrem de la cella, i un altre en direcció descendent.

Exercici 2: continuem amb un exercici semblant que ens ajudarà a activar la circulació a la zona de les ulleres. Posem el dit índex a prop del lacrimal de l’ull, pressionem i arrosseguem sobre la pell, traçant una semicircumferència que comprengui la ullera i segueixi per la cua de l’ull fins a la templa.

Exercici 3: Finalment, treballarem la zona de la cella.Relaxem la cara i tanquem els ulls. Col·loquem els dits sota de les celles i les elevem tant com puguem mentre fem força amb el front intentant abaixar-les.

Et recomanem que facis unes 10-15 repeticions de tots aquests exercicis en sèries de 3. Només trigaràs uns minuts i, si ho fas de manera regular, podràs veure’n els resultats.

Gimnàstica facial antiarrugues 

Aquí tens alguns exercicis més específics per a les arrugues de la cara:

Exercici per reduir les potes de gall

Relaxem la cara i aixequem les celles tant com puguem. Col·loquem la punta dels polzes a la cua dels ulls, pressionem tant com puguem i tanquem les parpelles. Notarem una petita vibració a les arrugues d’aquesta zona.

Exercici per reduir les arrugues del front

Treballarem les arrugues horitzontals que solquen el front. Podràs notar-les si arrufes les celles i et fixes en aquesta zona específica. Per fer aquest exercici, posem els dits de les dues mans sobre el front, al naixement dels cabells, i empenyem amb força cap amunt. Mentrestant intentem abaixar les celles fent força amb les mateixes celles.

Exercicis per reduir les arrugues de la boca

Posem els dits índex a les comissures dels llavis, estirant-los perquè no es formin arrugues. Pressionem els llavis amb força i somriem, però sense obrir la boca. Notarem la tensió dels músculs. Torcem la boca cap a tots els costats, a dreta i esquerra, cap amunt i cap avall. Mantén-los uns segons en cada posició.

Abans de practicar els exercicis de gimnàstica facial, desmaquilla’t bé, renta’t la cara i posa’t crema. D’aquesta manera els dits lliscaran amb més facilitat per la pell.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.