{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Fas una vida sedentària i vols estar en forma, sentir-te àgil i amb llibertat de moviments? De vegades no cal anar al gimnàs per aconseguir-ho, a casa també pots posar-te en forma seguint aquestes senzilles taules que et proposem.

La pràctica regular d’exercici físic manté l’elasticitat dels músculs, millora la coordinació i la mobilitat i té efectes psicològics beneficiosos.

Si has fet un exercici d’alta intensitat, quan arribi el moment d’exercitar la flexibilitat has d’anar amb compte, perquè si has entrenat amb molta intensitat, el risc de patir una lesió muscular és més gran.

Pensa a beure més aigua, mínim dos litres al dia, i consumeix diàriament proteïnes, aliments rics en calci, fruites i verdures. Amb una bona alimentació i aquests quatre exercicis activaràs totes les articulacions i aconseguiràs, a més, que els músculs s’endureixin. Converteix-ho en la teva rutina!

Com es prepara?