{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Davant les exigències de l'enrenou diari, saps que mantenir la calma interior és clau per afrontar els reptes amb tota seguretat. Una rutina d'exercicis constant pot ser un factor essencial per aconseguir-ho, però també pot robar-te un temps preciós de la teva agenda. Aquest exercici d'un minut t'ajudarà a refermar els músculs abdominals, a adquirir més serenitat i a afrontar el dia amb més determinació que mai.

Davant els reptes i les exigències de la vida diària, saber conrear la seguretat en un mateix (tant mental com física) es converteix en tota una prioritat. Si bé les rutines d'exercicis al gimnàs són ideals per augmentar la força i avançar cap a la propera meta, hi ha dies en què el temps és un bé escàs i el que s'imposa és fer un exercici que sigui ràpid però eficaç. Per sort, aquest exercici de només un minut és una forma intensa de posar a prova els principals grups de músculs i d'ajudar-te a aconseguir uns músculs abdominals més ferms. La postura de la “planxa” és una de les bases de les rutines de Pilates i ioga, i és una opció excel·lent per exercitar tot el cos en molt poc temps. Si només disposes d'un minut lliure, aquesta pot ser la millor forma d'invertir-lo. 

Perfecciona la planxa

Posa't de genolls amb les mans al terra. Ajunta els peus i doblega els colzes per recolzar-t'hi, col·locant-los exactament sota de les espatlles. Amb els avantbraços sobre el terra, pots deixar els palmells de les mans estirats o bé unir les mans a sota del cap. Ara, mantingues rectes el cap i la columna, elevant lleugerament l'estómac al centre. Mantingues aquesta posició durant un minut. Aquest exercici per a tot el cos et garanteix una millora de la força, de la postura i de la seguretat en tu mateix.

“Només disposes d'un minut? Inverteix-lo a augmentar la força abdominal i la calma interior”.

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre