{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Bon dia!

Com ja sabem, la pràctica d'algun esport és imprescindible per mantenir el cos en condicions perfectes, però no sempre tenim prou temps per fer-ho Així que avui us recomano un esport que podeu practicar a qualsevol lloc i en qualsevol moment. Coneixeu el running? És un esport d'atletisme que permet córrer al vostre ritme durant el temps desitjat i on vulgueu. Us heu plantejat alguna vegada practicar-lo?

Aquí teniu 10 claus per complir els vostres objectius en el running:

  • Planificació: Abans de començar qualsevol esport és imprescindible tenir roba i calçat adequats, per millorar el rendiment. És molt útil saber la ruta que seguireu per organitzar-vos bé.
  • Establiu-vos uns objectius abans de començar les sessions: Poseu-vos uns objectius que siguin específics i fàcils d'aconseguir, relacionats amb el nivell en què us trobeu. Sigueu comprensives amb vosaltres mateixes, penseu que a poc a poc us anireu superant. Heu de tenir en compte que una de les característiques més importants és la constància a l'hora de fer running. Heu d'establir els dies i el temps que destinareu a fer-ne.
  • Coneixeu el vostre cos: És important que sapigueu quins són els vostres límits per evitar que el cos arribi a l'extrem de l'estrès físic. Recordeu que si sou principiants heu de començar amb baixa intensitat i cada dos o tres dies anar augmentant.
  • Abans de començar… no us oblideu d'escalfar-vos!: El fet d'escalfar és imprescindible perquè la teva musculatura estigui en bones condicions per començar l'exercici i evitar així qualsevol lesió. Només heu de dedicar-hi uns 10 minuts!
  • Compromís i constància: Perquè l'exercici sorgeixi efecte, comprometeu-vos-hi i feu-ho d'una manera constant. No es tracta de practicar-lo una o dues vegades al mes i amb una alta intensitat, sinó fer-ho de manera diària o diverses vegades a la setmana, encara que sigui poc temps. Intenteu que entre entrenaments no passin gaires dies. Establiu-vos una rutina!
  • Pas a pas (no avanceu metes): Marcar-vos objectius intermedis suposa una ajuda inestimable per arribar a objectius més ambiciosos. Plantegeu-vos anar millorant de mica en mica, pas a pas. Veure com aneu assolint els objectius més petits també us motivarà per continuar treballant.
  • Manteniu una alimentació adequada: Una bona alimentació us ajudarà a obtenir uns resultats òptims. Seguir una dieta mediterrània és la millor opció. Cuideu-vos el cos i us respondrà millor!
  • Hidratació: Sempre és important hidratar-se i beure aigua. Això encara té més importància els dies que practiqueu esport, perquè l'eliminació d'aigua augmenta notablement mitjançant principalment la suor. És per això que la hidratació hauria de ser la vostra prioritat principal, fent petits glops d'aigua cada deu minuts. Si preferiu, també podeu alternar-la amb el consum de begudes isotòniques o brous vegetals.
  • Exercicis: No us oblideu mai de fer sessions d'abdominals, exercicis de turmells… per enfortir els músculs i les articulacions. Així aconseguireu un rendiment més bo.
  • Per finalitzar: Recordeu-vos d'estirar per acabar l'activitat. Consumiu vegetals i fruites, que, gràcies a les seves propietats antioxidants, us permetran recuperar-vos del cansament més fàcilment i mantenir unes condicions molt favorables. Tasteu un bon suc de pastanaga i mango amb un rajolí de llimona; està boníssim! I finalment hidrateu-vos progressivament al llarg de les 2 hores següents.

De totes maneres, us deixo uns enllaços per perfeccionar el tema: Al màxim!

Animeu-vos i expliqueu-nos la vostra experiència!

Laia

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.