{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}
  1. Cames (3 sèries de 12 repeticions)

Recolza els palmells de les mans i els genolls sobre un matalàs. Agafa la cinta amb les dues mans i porta-la cap enrere amb un peu. Dóna puntades de peu, com els ases.

Després, doblega la banda per la meitat, avança un peu i trepitja la cinta. Desplaça el peu contrari cap enrere i abaixa el cos estirant la cinta.

2.   Glutis (30 repeticions)

Trepitja la banda amb tots dos peus i subjecta-la amb les mans. Fixa els braços a l’altura de la cintura i, amb les cames lleugerament flexionades, fes obertures laterals.

Després, estira’t a terra, flexiona una cama i passa la cinta per darrere del peu contrari. Aixeca el gluti fent força amb els braços i les espatlles, i després baixa. Fes-ho amb l’altra cama.

3.   Abdomen (20 repeticions)

Estirada cap per amunt en un matalàs amb l’esquena recolzada, però no el coll ni les espatlles, passa’t la banda per darrere dels peus. Posa els braços en paral·lel subjectant la goma, i flexiona i estén els genolls.

4.   Braços (30 repeticions)

Avança un peu i trepitja la cinta amb el peu. Subjecta-la amb les mans a l’altura dels malucs. Aixeca un braç fins a les espatlles i alterna amb l’altre.

Després, fes recular una cama i trepitja la banda amb aquell peu. Fes avançar l’altra. Subjecta la goma amb tots dos braços, estira’ls i abaixa’ls per darrere del cap.

 

 

Com es prepara?