{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

A tots ens agrada trobar-nos a gust amb el nostre cos, però la feina, la família, els amics, les nostres coses… Moltes vegades sembla que el dia no tingui prou hores per fer tot el que ens agradaria, però si sabem organitzar-nos aconseguirem tenir temps per a tot.

El primer que heu de fer és oblidar la idea que mantenir-vos en forma us suposarà molt de temps i d’esforç, perquè podeu aconseguir tots els avantatges de fer esport si feu només 15 minuts d'exercici al dia des de casa, anar caminant a la feina, pujar les escales o allargar el passeig diari del gos. Només cal que us motiveu des del principi i a poc a poc ho anireu convertint en un hàbit gairebé sense adonar-vos-en.

El segon és que us consciencieu de la importància de l’exercici físic per a la nostra vida. Heu de saber que l’exercici diari no només va bé per cremar calories i mantenir-vos en forma, sinó que també ens permet lluitar contra el pas dels anys, perquè el cos es manté més fort i ens pot ajudar a cuidar-nos contra el desgast inevitable.

Però sobretot, és una manera realment eficaç de distreure-us i d’oblidar les preocupacions de la rutina. A més, cada vegada que acabeu de fer esport sentireu una sensació de satisfacció i benestar inigualable a causa de les endorfines que haurà generat el cos.

Qualsevol modalitat d’exercici és vàlida. A partir d’aquesta setmana, periòdicament us aniré presentant diferents modalitats d’activitat física o pràctiques saludables. Començarem amb uns consells bàsics. És fonamental que abans de començar qualsevol programa d’entrenament aneu al metge de capçalera per fer-vos una revisió completa per detectar possibles incidències en el vostre estat físic que cal que tingueu en compte a l’hora de plantejar-vos un programa d’entrenament físic.

Un cop hàgiu fet el control mèdic, podreu establir els objectius de l'entrenament condicionats als resultats que hàgiu obtingut i els consells de l'especialista. Quan ja estigueu preparats per iniciar l’activitat és molt important la part de l’escalfament. Un bon escalfament i estirament prevé lesions. En cas que us decidiu per fer l’activitat física pel vostre compte us recomano dues coses, una és que sortiu de casa, aneu al parc més proper i que us uniu a altres esportistes del vostre mateix nivell per sentir-vos més motivats. I el segon és que us ho passeu bé.

Si no us ve de gust sortir de casa, us recomano que feu una petita rutina per continuar a l’espai de casa vostra que hàgiu habilitat per fer-ho. A internet trobareu molts exemples d’exercicis que podeu practicar d’una manera segura. Personalment, estic encantada amb la meva rutina Wii Fit. Si no disposeu d’una Wii teniu una mostra de tots els capítols a YouTube per donar-vos idees d’alguns exercicis que podeu incorporar a la vostra rutina.

I ara… poseu-vos en forma!

Espero que us serveixi!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.