{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Hola nois!

Com ha anat l'estiu? Heu seguit fent exercici? Com que ara molts de vosaltres tornareu a entrenar, heu de recordar-vos de tenir cura de la vostra alimentació. Voleu saber com fer-ho? No us preocupeu perquè avui us explicaré com alimentar-vos quan feu exercici. Som-hi!

L'exercici és una pràctica molt saludable, però per ser perfecte ha d'anar acompanyat d'una alimentació correcta i adequada. De fet, podem considerar que l'alimentació és com una part de l'entrenament, és a dir, per entrenar correctament fa falta l'activitat física, però també una alimentació adequada. Un dels motius és perquè l'exercici desgasta les cèl·lules i les oxida, així que nosaltres hem de cuidar-les amb un correcta aportació d'antioxidants, provinents de la fruita i les verdures.

És veritat que, segons l'exercici que es practiqui, la freqüència i la intensitat i l'objectiu que tinguem, l'alimentació variarà una mica, però de totes maneres, el que és essencial és seguir una dieta equilibrada. A continuació us mostro un exemple de menú d'un dia:

  • Esmorzar: un got de llet amb cereals i una peça de fruita.
  • Mig matí: un entrepà de pernil, formatge o tonyina.
  • Dinar: amanida amb llegums i pollastre, i per postres un yoghourt.
  • Berenar: un yoghourt amb una peça de fruita i un grapat de fruita seca.
  • Sopar: peix amb verdura i patata, i per postres una peça de fruita.

I, molt important, recordeu hidratar-vos sovint. Durant la pràctica de l'exercici és necessari fer petits glops d'aigua cada 10 o 15 minuts, però també hem de beure una mica abans i després de l'activitat física.

Per als que vulgueu començar a entrenar-vos i no sapigueu com fer-ho, us recomano que us deixeu aconsellar i guiar per un entrenador personal (per als que us apunteu al gimnàs). I si preferiu fer esport a l'aire lliure, podeu consultar alguna planificació setmanal d'entrenament.

Bé nois, us animo a continuar fent exercici amb regularitat, ja que a part de ser perfecte per mantenir una bona salut, també és genial per relaxar cos i ment, i alliberar tensions… O sigui, ideal per tornar a la rutina.

Així que, tots a entrenar!

Community Manager de Danone

Com es prepara?