{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola nois!

Com ha anat l'estiu? Heu seguit fent exercici? Com que ara molts de vosaltres tornareu a entrenar, heu de recordar-vos de tenir cura de la vostra alimentació. Voleu saber com fer-ho? No us preocupeu perquè avui us explicaré com alimentar-vos quan feu exercici. Som-hi!

L'exercici és una pràctica molt saludable, però per ser perfecte ha d'anar acompanyat d'una alimentació correcta i adequada. De fet, podem considerar que l'alimentació és com una part de l'entrenament, és a dir, per entrenar correctament fa falta l'activitat física, però també una alimentació adequada. Un dels motius és perquè l'exercici desgasta les cèl·lules i les oxida, així que nosaltres hem de cuidar-les amb un correcta aportació d'antioxidants, provinents de la fruita i les verdures.

És veritat que, segons l'exercici que es practiqui, la freqüència i la intensitat i l'objectiu que tinguem, l'alimentació variarà una mica, però de totes maneres, el que és essencial és seguir una dieta equilibrada. A continuació us mostro un exemple de menú d'un dia:

  • Esmorzar: un got de llet amb cereals i una peça de fruita.
  • Mig matí: un entrepà de pernil, formatge o tonyina.
  • Dinar: amanida amb llegums i pollastre, i per postres un yoghourt.
  • Berenar: un yoghourt amb una peça de fruita i un grapat de fruita seca.
  • Sopar: peix amb verdura i patata, i per postres una peça de fruita.

I, molt important, recordeu hidratar-vos sovint. Durant la pràctica de l'exercici és necessari fer petits glops d'aigua cada 10 o 15 minuts, però també hem de beure una mica abans i després de l'activitat física.

Per als que vulgueu començar a entrenar-vos i no sapigueu com fer-ho, us recomano que us deixeu aconsellar i guiar per un entrenador personal (per als que us apunteu al gimnàs). I si preferiu fer esport a l'aire lliure, podeu consultar alguna planificació setmanal d'entrenament.

Bé nois, us animo a continuar fent exercici amb regularitat, ja que a part de ser perfecte per mantenir una bona salut, també és genial per relaxar cos i ment, i alliberar tensions… O sigui, ideal per tornar a la rutina.

Així que, tots a entrenar!

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.