{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

No em negareu tots els nedadors aquesta sensació de benestar general quan sortiu de la piscina… A mi m’encanta! Quan era petitona, si no ho recordo malament, quan tenia 6 o 7 anys, els meus pares em van apuntar a un curset de natació a la piscina municipal. I aquí ja vaig descobrir que la natació m'aportava grans beneficis a l'organisme. És per això que, ara, intento nedar unes dues o tres vegades a la setmana, però això sí, respectant sempre les meves limitacions.

I si bé és cert que una capbussada entra millor a l’estiu, per combatre la calor, practicar una mica de natació a la setmana durant tot l’any us anirà de meravella. Per si no ho sabeu, és una de les activitats físiques més recomanades, perquè treballeu tot el cos, moveu tots els músculs i treballeu el sistema cardiovascular i el respiratori. Creieu-me, que és una de les opcions físiques més completes i una manera de mantenir-se jove i saludable.

Avui és, per a molts, l’esport social per excel·lència. No té edat, perquè és recomanable que el practiquin tant nadons com nens, adults i avis. No obstant això, sempre va bé seguir unes quantes pautes complementàries per aconseguir millors resultats:

  • Aneu de mica en mica. Comenceu amb poques piscines i augmenteu el ritme gradualment. Si torneu a començar en aquest esport, recordeu escalfar-vos abans de l’entrenament, feu un curs d’iniciació i escolteu amb atenció els consells i les tècniques dels experts. No tot s’hi val, s’ha de fer bé.
  • Tant si feu 30 metres com 1.000 metres en cada entrenament, és molt important que gaudiu del moment i que us relaxeu, fins que arribeu a aquesta sensació de cansament agradable : )
  • Consulteu a un expert o un tècnic de les instal·lacions tots els dubtes que tingueu.
  • Seguiu i respecteu les normes de vestimenta i comportament de cada centre.
  • Sigueu constants. Amb 2 o 3 vegades a la setmana activareu l'organisme i en notareu els beneficis. No obstant això, sóc conscient que, de vegades, i més a l’hivern, ens fa una mica de mandra mullar-nos. Per això us proposo que busqueu un company o que us motiveu amb nous reptes i exercicis. Això us ajudarà.
  • Acompanyeu l’exercici físic d'una alimentació completa i equilibrada, i comenceu el dia amb un bon esmorzar per respondre a totes les obligacions.

Si sou més aventurers i us estimeu més nedar a l’aire lliure, us repto a trobar paratges naturals nous on moure-us i activar el cos. Us garanteixo que el sentiment de puresa i llibertat és enorme… Què us semblaria nedar enmig d’un llac durant la posta de sol quan l’entorn adquireix un color i una màgia especials? Us asseguro que és una experiència espectacular!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.