{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Hola! Com va?

La majoria del temps el passem a la feina. Entre les hores que dormim i treballem ja gairebé no ens queda temps per a nosaltres i, de vegades, ens costa trobar temps per relaxar-nos, oi?

És important trobar una mica de temps quan tornem de la feina, o un moment per evadir-nos de la tensió de tot el dia.

Per això, des de Danone us proposem el repte de dedicar-vos cada dia uns minuts. És important fer activitats després de la feina, encara que a vegades ens costi una mica; serà la cirereta de la jornada laboral i us farà anar a dormir molt més tranquil·les, cosa que beneficiarà positivament el descans i us permetrà així començar el dia amb positivisme i les piles recarregades.

Així doncs, esteu preparades per relaxar-vos?

  • En marxa! Encara que us faci mandra sortir de la feina i posar-vos a fer exercici físic, una vegada hàgiu començat notareu els beneficis que l'esport aporta al cos. A més d'augmentar la capacitat física, tonificar la musculatura i aportar beneficis al sistema cardiovascular, practicar activitat física de manera regular allibera endorfines que redueixen l'estrès, i d'aquesta manera, millora el nostre estat d'ànim. Per convertir l'esport en una activitat més lúdica, podeu participar en classes o practicar esports en grup. Si ho recordeu, no fa gaire vam parlar de noves tendències per posar-vos en forma i d'exercicis per a tots els gustos. Estic segura que aquests articles us donaran moltes idees per introduir l'activitat física en el vostre dia a dia. Vinga, moveu l'esquelet!
  • Trenqueu la rutina de la feina! Una escapada un cop per setmana, a prendre qualsevol cosa, anar al cine o a sopar fora, us ajudarà a distreure-us i estar contentes tota la setmana.
  • Fer un passeig quan arribeu a casa, soles només per reflexionar, o en companyia. És un excel·lent hàbit que a més d'aportar nombrosos beneficis a l'organisme, us ajudarà a relaxar-vos. Així que animeu-vos i camineu!
  • Us ve de gust una dutxa relaxant? Prendre una dutxa quan arribeu a casa és una manera de dibuixar una línia entre la rutina de la feina i el descans d'arribar a casa. Si us dutxeu amb aigua calenta i utilitzeu algun sabó aromàtic amb propietats relaxants, sortireu del bany com si fóssiu en un núvol!
  • Quant fa que no llegiu un bon llibre? Quantes revistes o articles teniu pendents de lectura, però mai no arriba el moment? Gaudir d'un bon llibre o d'un diari tranquil·lament assegudes al sofà és una bona manera de mantenir el cap ocupat en altres temes que s'apartin de la feina, i alhora, relaxar-vos i deixar volar la imaginació. Els dies més freds, podeu acompanyar la lectura amb una tassa d'infusió calenta. L'escalfor de la infusió també us proporcionarà un efecte relaxant.
  • Traieu-vos les sabates! Els peus estan dins de les sabates tot el dia. Per què no us traieu les sabates quan arribeu a casa i deixeu que el peu respiri? Si permeteu que el peu respiri millorareu la qualitat de les ungles, mantindreu una pell més saludable, se suavitzaran les durícies i reduireu les possibles olors. A més, només pel fet d'anar sense sabates o bé relaxar-se posant els peus alçats, afavorireu la circulació perifèrica. També us podeu decidir a caminar sense sabates, això reforçarà els arcs plantars i desenvoluparà la sensibilitat.
  • Intenteu estirar-vos, deslligueu-vos els cabells i traieu-vos polseres, anells i collarets, tanqueu els ulls i escolteu música durant una mitja hora. Concentreu-vos en l'harmonia de les notes.
  • Arribar a casa i practicar exercicis de relaxació com ioga, tai-txi o estiraments us farà sentir més flexibles i us tranquil·litzarà. Ara podeu trobar vídeos al web per seguir una classe sense sortir de casa. Animeu-vos-hi, és molt fàcil!
  • Després d'un llarg dia de feina, potser no us ve de gust sopar, i encara menys cuinar. Us mostraré tota una sèrie de sopars lleugers i ràpids de cuinar per als dies en què entrar a la cuina us costi més. I, sobretot, no us oblideu de les postres. Un iogurt Vitalinea pot ser un bon final per a aquests sopars més lleugers.

Una vegada relaxades, sopades i amb la feina feta, és l'hora d'anar a dormir. De ben segur que amb els trucs que us he deixat i els 10 consells per agafar el son que us vaig recomanar fa unes setmanes, a partir d'avui dormireu com els angelets!

Com es prepara?