{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola! Com va?

La majoria del temps el passem a la feina. Entre les hores que dormim i treballem ja gairebé no ens queda temps per a nosaltres i, de vegades, ens costa trobar temps per relaxar-nos, oi?

És important trobar una mica de temps quan tornem de la feina, o un moment per evadir-nos de la tensió de tot el dia.

Per això, des de Danone us proposem el repte de dedicar-vos cada dia uns minuts. És important fer activitats després de la feina, encara que a vegades ens costi una mica; serà la cirereta de la jornada laboral i us farà anar a dormir molt més tranquil·les, cosa que beneficiarà positivament el descans i us permetrà així començar el dia amb positivisme i les piles recarregades.

Així doncs, esteu preparades per relaxar-vos?

  • En marxa! Encara que us faci mandra sortir de la feina i posar-vos a fer exercici físic, una vegada hàgiu començat notareu els beneficis que l'esport aporta al cos. A més d'augmentar la capacitat física, tonificar la musculatura i aportar beneficis al sistema cardiovascular, practicar activitat física de manera regular allibera endorfines que redueixen l'estrès, i d'aquesta manera, millora el nostre estat d'ànim. Per convertir l'esport en una activitat més lúdica, podeu participar en classes o practicar esports en grup. Si ho recordeu, no fa gaire vam parlar de noves tendències per posar-vos en forma i d'exercicis per a tots els gustos. Estic segura que aquests articles us donaran moltes idees per introduir l'activitat física en el vostre dia a dia. Vinga, moveu l'esquelet!
  • Trenqueu la rutina de la feina! Una escapada un cop per setmana, a prendre qualsevol cosa, anar al cine o a sopar fora, us ajudarà a distreure-us i estar contentes tota la setmana.
  • Fer un passeig quan arribeu a casa, soles només per reflexionar, o en companyia. És un excel·lent hàbit que a més d'aportar nombrosos beneficis a l'organisme, us ajudarà a relaxar-vos. Així que animeu-vos i camineu!
  • Us ve de gust una dutxa relaxant? Prendre una dutxa quan arribeu a casa és una manera de dibuixar una línia entre la rutina de la feina i el descans d'arribar a casa. Si us dutxeu amb aigua calenta i utilitzeu algun sabó aromàtic amb propietats relaxants, sortireu del bany com si fóssiu en un núvol!
  • Quant fa que no llegiu un bon llibre? Quantes revistes o articles teniu pendents de lectura, però mai no arriba el moment? Gaudir d'un bon llibre o d'un diari tranquil·lament assegudes al sofà és una bona manera de mantenir el cap ocupat en altres temes que s'apartin de la feina, i alhora, relaxar-vos i deixar volar la imaginació. Els dies més freds, podeu acompanyar la lectura amb una tassa d'infusió calenta. L'escalfor de la infusió també us proporcionarà un efecte relaxant.
  • Traieu-vos les sabates! Els peus estan dins de les sabates tot el dia. Per què no us traieu les sabates quan arribeu a casa i deixeu que el peu respiri? Si permeteu que el peu respiri millorareu la qualitat de les ungles, mantindreu una pell més saludable, se suavitzaran les durícies i reduireu les possibles olors. A més, només pel fet d'anar sense sabates o bé relaxar-se posant els peus alçats, afavorireu la circulació perifèrica. També us podeu decidir a caminar sense sabates, això reforçarà els arcs plantars i desenvoluparà la sensibilitat.
  • Intenteu estirar-vos, deslligueu-vos els cabells i traieu-vos polseres, anells i collarets, tanqueu els ulls i escolteu música durant una mitja hora. Concentreu-vos en l'harmonia de les notes.
  • Arribar a casa i practicar exercicis de relaxació com ioga, tai-txi o estiraments us farà sentir més flexibles i us tranquil·litzarà. Ara podeu trobar vídeos al web per seguir una classe sense sortir de casa. Animeu-vos-hi, és molt fàcil!
  • Després d'un llarg dia de feina, potser no us ve de gust sopar, i encara menys cuinar. Us mostraré tota una sèrie de sopars lleugers i ràpids de cuinar per als dies en què entrar a la cuina us costi més. I, sobretot, no us oblideu de les postres. Un iogurt Vitalinea pot ser un bon final per a aquests sopars més lleugers.

Una vegada relaxades, sopades i amb la feina feta, és l'hora d'anar a dormir. De ben segur que amb els trucs que us he deixat i els 10 consells per agafar el son que us vaig recomanar fa unes setmanes, a partir d'avui dormireu com els angelets!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.