{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola a tothom!

Com ha anat la primera setmana d’octubre? Què us sembla si l’acabem amb una mica d’exercici?

Sé que moltes vegades ens costa posar-nos les vambes i sortir a córrer o a caminar. I més si ho fem de manera individual. Si no tenim l’hàbit des de fa temps o no som uns autèntics fanàtics d’aquestes activitats… el fred, la falta de temps, i fins i tot les ganes, poden fer-nos abandonar les nostres expectatives.

En canvi, si fem esport i ho fem amb amigues, coneguts… o pertanyem a un grup, a un club o a una associació, la nostra predisposició i constància augmentarà. Els esports de raqueta són una bona alternativa per mantenir-nos en forma i, alhora, divertir-nos amb un grup de gent, tant si són coneguts com si no. I us asseguro que desconnectareu segur!

Entre aquests esports trobem el tennis, el bàdminton, l’esquaix, el pàdel, el tennis de taula i una pràctica bastant nova és el tennis cardiovascular. Hi heu jugat mai? Són esports fàcils de començar, perquè només ens cal un bon calçat, una raqueta i com a mínim, un rival. Encara que també ens podem apuntar per lliure a un club, entrenar-nos amb freqüència i fer una lligueta que s’organitza entre diversos clubs.

Tots aquests esports, practicats de manera regular, ens aporten diversos beneficis al cos i repercuteixen de manera positiva en la nostra qualitat de vida. Són esports amb un perfil cardiovascular moderat, moderat-alt, tot i que és menor si es practica en parelles. Per això, de vegades s’aconsella completar l’exercici amb esports més aeròbics, com la bicicleta o exercicis de musculació. El tennis, per exemple, és una activitat d’una forta intensitat dinàmica, mentre que el pàdel requereix més esforç energètic.

Us deixo uns quants consells molt valuosos:

  • Abans de jugar, és recomanable que us escalfeu una mica… amb ritmes més lents i que els aneu incrementant a poc a poc.
  • Les vambes han d’estar en bon estat i han de respectar el material de la superfície on jugueu.
  • Vestiu roba que faciliti la transpiració  de la suor. Us serà més còmode!
  • En els descansos del partit o de l’entrenament és convenient que beveu aigua i recupereu forces.
  • Una vegada acabada la sessió o el partit, estireu bé els grups musculars de totes les parts del cos per evitar lesions.

Així que, si no teníeu plans per demà… no espereu més! Us aconsello que agafeu el telèfon i truqueu a aquella amiga amb qui fa temps que no us veieu i gaudiu del vostre temps lliure d’una manera diferent.

Bon cap de setmana!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.