{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola a tothom!


Sóc la Laia, Community Manager de Danone.


Fa uns quants dies, al bloc de Danone resumia algunes de les recomanacions que cal seguir durant l'embaràs. Arran d'aquesta publicació, la Silvia, a qui ja coneixeu molt bé, em va convidar a participar en el blog  Mi Primer Danone , per continuar amb aquesta sèrie de consells en un dels moments més importants en la vida de qualsevol dona.


Com ja sabeu, l'alimentació i un estil de vida saludable són algunes de les claus per garantir un bon embaràs. És per això que, quan les meves amigues o companyes de feina em demanen consells sobre aquest tema, sempre els recomano visitar espais com el de l'Associació Espanyola de Dietistes i Nutricionistes o el programa NUSA de Danone en el seu curs de llevadores on hi ha informació d'interès i molt rellevant. Fins i tot per a algunes de vosaltres, que ja esteu pensant en el vostre segon embaràs. I és que, encara que de vegades pensem que ja ho sabem tot després de la primera experiència, és vital recordar alguns consells bàsics.


En aquestes setmanes, és important augmentar el consum de calci. El nostre propi cos ja ens en demanarà el consum necessari, però hem de saber que la massa òssia del nostre futur nadó està formant-se i, per tant, és vital una aportació extra de calci que podem trobar en els productes lactis o els formatges. Passa el mateix amb la nostra alimentació en general: hem de reforçar el consum d'aquells aliments que ens aportin nutrients beneficiosos per al nostre nadó.


A més de la nostra alimentació, també hem de tenir en compte la nostra activitat física. Si bé sabeu que no hem de fer esforços excessius durant aquests mesos, és important mantenir unes pautes de moviments cada dia; això ens ajudarà a prevenir situacions com l'insomni, el restrenyiment i la diabetis gestacional, i també a preparar-nos físicament per al moment del part. Us recomano fer petites sessions de 20-30 minuts 3-4 vegades a la setmana i, sobretot, respectar la fase inicial d'escalfament i de recuperació posterior, per no sotmetre el nostre cos a canvis extrems. Algunes de les pràctiques més recomanables durant l'embaràs són la marxa o la natació, i us aconsello evitar les que requereixin un esforç més gran de la nostra zona abdominal, com ara el bàsquet o el tennis.


Ja sabeu que podeu plantejar i compartir els vostres dubtes fent comentaris a aquest apunt. Us animo a fer-ho!


Una salutació a totes i fins al pròxim apunt.


Laia

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.