{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Evitar l’acidesa és fàcil si saps quins aliments la provoquen i si coneixes alguns hàbits que la prevenen. Fuig dels àpats greixosos, com ara els fregits i la brioixeria, i dels aliments que poden provocar acidesa, com ara el vinagre, el cafè, la ceba i l’all crus, tot el que és picant, el tomàquet o els cítrics. També és important la quantitat i la freqüència dels menjars. Intenta repartir els aliments al llarg del dia i reduir el volum de les racions. Menjar menys però més sovint farà que et trobis molt millor. I si mastegues bé i menges a poc a poc, tindràs una digestió més lleugera.

Durant l’embaràs, si el teu metge no t’ho desaconsella, és bo que facis exercici físic moderat, però evita fer-lo immediatament després de menjar per prevenir l’acidesa. Tampoc no és aconsellable dormir just després dels àpats. Camina una mica abans de la migdiada per facilitar la digestió i al vespre evita menjar entre dues i tres hores abans d’anar al llit. Dormir lleugerament incorporada també és una bona solució.

Finalment, beu entre àpats i no mentre menges. Pots prendre infusions, sucs o brous, ni massa freds ni massa calents, i l’opció més saludable per excel·lència, l’aigua mineral natural.

Com es prepara?