{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Ja saps la importància que té que els nens tinguin una alimentació sana i equilibrada per ajudar-los, entre d’altres coses, a millorar la concentració i l’atenció a l’escola. Per això hem d’assegurar-nos que segueixen una dieta correcta també quan estan lluny de casa… i res millor per estar-ne segurs que preparar-los la bossa! A més de controlar què mengen, és una bona manera de despertar-los la gana per aliments saludables i rics en nutrients.

Aquestes són algunes idees que t’ajudaran perquè no es deixin res al plat.

  1. Juga amb els colors i les formes. Si presentes els aliments amb aparença d’estrelles, números, lletres… aconseguiràs cridar-los l’atenció. També pots utilitzar tàpers de colors, coberts infantils amb dibuixos, etcètera.
  2. Ensenya’ls a gaudir del que mengen. El secret per aconseguir-ho: dedicar temps a la preparació i a la trobada a taula.
  3. No utilitzis el menjar com a premi o càstig.
  4. Deixa que col·laborin a la cuina.
  5. Crea hàbits, perquè és important que no se saltin cap àpat.
  6. Transmet-los el gust pels nous sabors i aliments, fins i tot els més exòtics.
  7. Esbrina quins factors (color, olor, textura…) els desperten el gust.
  8. Els pares han de donar exemple: menjar sa i fer exercici.
  9. Si un dia rebutgen alguna cosa o estan inapetents, no els obliguis a menjar.
  10. Dóna’ls refrigeris sans i lleugers i evita que piquin i mengin llaminadures entre àpats.

 Basar per a un dinar divertit

Funda de silicona per a sandvitxos de Lékué

 

 I a més …

Un còctel d’energia per portar sempre a sobre: batut de plàtan

Tritura dos plàtans amb ¾ de litre de llet i 4 cullerades de sucre. Reserva-ho a la nevera durant 15 minuts i quan ho serveixis empolvora-ho amb canyella mòlta.



Com es prepara?