{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Ja saps la importància que té que els nens tinguin una alimentació sana i equilibrada per ajudar-los, entre d’altres coses, a millorar la concentració i l’atenció a l’escola. Per això hem d’assegurar-nos que segueixen una dieta correcta també quan estan lluny de casa… i res millor per estar-ne segurs que preparar-los la bossa! A més de controlar què mengen, és una bona manera de despertar-los la gana per aliments saludables i rics en nutrients.

Aquestes són algunes idees que t’ajudaran perquè no es deixin res al plat.

  1. Juga amb els colors i les formes. Si presentes els aliments amb aparença d’estrelles, números, lletres… aconseguiràs cridar-los l’atenció. També pots utilitzar tàpers de colors, coberts infantils amb dibuixos, etcètera.
  2. Ensenya’ls a gaudir del que mengen. El secret per aconseguir-ho: dedicar temps a la preparació i a la trobada a taula.
  3. No utilitzis el menjar com a premi o càstig.
  4. Deixa que col·laborin a la cuina.
  5. Crea hàbits, perquè és important que no se saltin cap àpat.
  6. Transmet-los el gust pels nous sabors i aliments, fins i tot els més exòtics.
  7. Esbrina quins factors (color, olor, textura…) els desperten el gust.
  8. Els pares han de donar exemple: menjar sa i fer exercici.
  9. Si un dia rebutgen alguna cosa o estan inapetents, no els obliguis a menjar.
  10. Dóna’ls refrigeris sans i lleugers i evita que piquin i mengin llaminadures entre àpats.

 Basar per a un dinar divertit

Funda de silicona per a sandvitxos de Lékué

 

 I a més …

Un còctel d’energia per portar sempre a sobre: batut de plàtan

Tritura dos plàtans amb ¾ de litre de llet i 4 cullerades de sucre. Reserva-ho a la nevera durant 15 minuts i quan ho serveixis empolvora-ho amb canyella mòlta.



Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.