{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Uns quants consells per evitar les nàusees i millorar aquelles molèsties tan típiques al principi de l'embaràs.

Aquesta preciosa etapa en la vida d'una dona representa per al cos un gran canvi hormonal. A causa d'aquests canvis fisiològics, les nàusees poden ser freqüents al principi de l'embaràs. Però, si aquest és el vostre cas, no us preocupeu!

A continuació us explico unes recomanacions per als dies en què s'intensifiquin. Que res no us impedeixi gaudir d'aquests mesos tan preciosos! Som-hi:

  • Utilitzeu roba folgada que no oprimeixi la cintura i l'abdomen.
  • Prepareu els àpats principals poc abundants i incorporeu-hi picades entre hores. És important menjar poc però sovint!
  • Mastegueu bé els aliments i mengeu a poc a poc.
  • Eviteu prendre aliments calents, us aniran millor els aliments a temperatura ambient o freds.
  • Trieu aliments secs i poc condimentats, que no facin gaire olor. Per exemple: pa torrat, carn, peix a la planxa i fruites cuites o al forn.
  • Eviteu els aliments irritants com la cafeïna, la xocolata, els aliments àcids (cítrics, bledes, espinacs, etc.), els sucs de fruites àcides, el vinagre, les espècies picants i, per descomptat, l'alcohol i el tabac.
  • Eviteu també els aliments molt grassos com ara la brioixeria i la pastisseria, les margarines, les mantegues, els embotits, etc.
  • Beveu líquids entre hores i a glopets, en lloc de beure durant els àpats o immediatament abans o després.
  • Reposeu després dels àpats assegudes o incorporades, però sense estirar-vos del tot.
  • Si la llet no us prova, intenteu prendre iogurt o una beguda de soja enriquida amb calci, perquè són més fàcils digerir.
  • Si teniu nàusees al matí, preneu aliments secs com ara torrades, galetes, cereals o coques d'arròs abans d'aixecar-vos del llit.
  • Us trobareu millor si eviteu menjar en llocs que tinguin olors molt fortes de menjar, perfums, pintura, etc., o altres olors desagradables.

Algunes receptes que us poden anar bé:

Exemples d'esmorzars

  • Bol de beguda de soja enriquida en calci amb cereals i poma al forn
  • Coques d'arròs amb melmelada i un iogurt
  • Dinar

Primers:

  • Pastís de pernil, xampinyons i nous
  • Sopa de porros, ametlla i iogurt

Segons:

  • Truita de xampinyons
  • Gall dindi a la planxa amb tomàquets cirerol

Postres:

  • Iogurt, compota de poma, pera al forn, etc.

Ja veureu com amb aquestes pautes us trobeu molt millor, futures mares! A més, si els pares també volen saber més coses sobre el seu futur nadó, aquí podeu trobar molta més informació per gaudir d'aquest període tan bonic. Noies! Ja m'explicareu què us han semblat aquests consells. Proposeu també les vostres idees i les comentem juntes!

Ah! I… enhorabona!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre