{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

És normal que durant l’embaràs el simple fet de pensar en el menjar o de coure certs aliments, fins i tot alguns que abans t’encantaven, et produeixi malestar. De fet, és un dels problemes més comuns dels primers mesos de gestació i està relacionat amb els canvis hormonals que experimenta el cos de la mare.

Per sort, aquestes molèsties es poden combatre amb hàbits alimentaris adequats. La idea és seguir una dieta que et faci sentir bé en aquest període tan especial de la teva vida. Una de les claus és evitar els àpats abundants i greixosos, i substituir-los per d’altres de més lleugers. És més convenient menjar en petites quantitats i de manera freqüent al llarg de tot el dia.

Prendre glopets d’aigua fresca també t’ajudarà. Si et costa pair aliments sòlids, pots beure sucs o begudes amb sucre que no continguin gas, però intenta evitar els excitants, com ara el cafè o el te, i els sucs massa àcids.

I sobretot, aprèn a escoltar-te. Detecta tots els aliments i les olors que el teu cos no tolera i intenta evitar-los, però sempre mantenint una alimentació equilibrada.

Com es prepara?