{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Hola mares!

Avui em dirigeixo a totes aquelles futures mares, perquè encara que sé que us cuideu molt durant la gestació, amb l'arribada del fred noteu canvis bruscos i us heu de cuidar una miqueta més ; ) Així doncs, apunteu-vos bé aquests consells, que us seran de gran utilitat.

Per començar, m'agradaria ressaltar la importància d'una alimentació sana per ajudar a sentir-nos més fortes. Heu d'estar preparades per als dies de fred i aquestes pautes us poden ajudar a aconseguir-ho!:

  • Per tal de facilitar la digestió, és recomanable fer entre 5-6 àpats al dia i incloure fibra en alguns. Us anirà genial per afavorir el trànsit intestinal.
  • Consumiu dues racions de verdura al dia, com per exemple: amanides, verdures cuites, a la planxa o guisades i consumiu cereals i fècules diàriament: pasta, arròs, patata…
  • Mengeu dues o tres peces de fruita al dia, millor amb la pell i ben neta.
  • Introduïu de tres a quatre racions de llet al dia: llet, iogurt, formatges frescos i semigrassos… Aquesta aportació de calci contribuirà al correcte desenvolupament dels      ossos del nadó.
  • Consumiu de dues a tres vegades per setmana llegums: llenties, cigrons, mongetes blanques, faves…
  • Mengeu entre tres i quatre vegades a la setmana carn, però intenteu evitar les carns crues.
  • Beveu 2 litres d'aigua diàriament.
  • És recomanable no abusar de la sal (no més de 2 grams al dia), ja que fa que retingueu líquids, ni tampoc dels embotits grassos (patés, sobrassada, xoriço…)
  • No piqueu entre hores i, si ho feu, piqueu de manera saludable. És recomanable no guanyar més de 400 g de pes a la setmana.

També m'agradaria recordar que és aconsellable seguir fent una mica d'exercici durant l'embaràs, com per exemple, caminar diàriament una mica, sortir a passejar cada dia, nedar, ioga, etc. Us anirà genial!

Us animeu a complementar la llista? Segur que totes teniu trucs personals que us ajuden a trobar-vos millor! Vinga va, m'animo a incloure un altre consell: recordeu-vos de mastegar bé els aliments!:)

Laia

Community Manager de Danone

Com es prepara?