{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola mares!

Avui em dirigeixo a totes aquelles futures mares, perquè encara que sé que us cuideu molt durant la gestació, amb l'arribada del fred noteu canvis bruscos i us heu de cuidar una miqueta més ; ) Així doncs, apunteu-vos bé aquests consells, que us seran de gran utilitat.

Per començar, m'agradaria ressaltar la importància d'una alimentació sana per ajudar a sentir-nos més fortes. Heu d'estar preparades per als dies de fred i aquestes pautes us poden ajudar a aconseguir-ho!:

  • Per tal de facilitar la digestió, és recomanable fer entre 5-6 àpats al dia i incloure fibra en alguns. Us anirà genial per afavorir el trànsit intestinal.
  • Consumiu dues racions de verdura al dia, com per exemple: amanides, verdures cuites, a la planxa o guisades i consumiu cereals i fècules diàriament: pasta, arròs, patata…
  • Mengeu dues o tres peces de fruita al dia, millor amb la pell i ben neta.
  • Introduïu de tres a quatre racions de llet al dia: llet, iogurt, formatges frescos i semigrassos… Aquesta aportació de calci contribuirà al correcte desenvolupament dels      ossos del nadó.
  • Consumiu de dues a tres vegades per setmana llegums: llenties, cigrons, mongetes blanques, faves…
  • Mengeu entre tres i quatre vegades a la setmana carn, però intenteu evitar les carns crues.
  • Beveu 2 litres d'aigua diàriament.
  • És recomanable no abusar de la sal (no més de 2 grams al dia), ja que fa que retingueu líquids, ni tampoc dels embotits grassos (patés, sobrassada, xoriço…)
  • No piqueu entre hores i, si ho feu, piqueu de manera saludable. És recomanable no guanyar més de 400 g de pes a la setmana.

També m'agradaria recordar que és aconsellable seguir fent una mica d'exercici durant l'embaràs, com per exemple, caminar diàriament una mica, sortir a passejar cada dia, nedar, ioga, etc. Us anirà genial!

Us animeu a complementar la llista? Segur que totes teniu trucs personals que us ajuden a trobar-vos millor! Vinga va, m'animo a incloure un altre consell: recordeu-vos de mastegar bé els aliments!:)

Laia

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.