{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Si el teu nen ha fet els 6 mesos, ha arribat el moment de començar a introduir les primeres farinetes de fruites en la seva alimentació, així que el més important és armar-se de paciència. Pensa que de sobte passarà de prendre la seva llet habitual a tastar noves aromes, gustos i textures, així que pot ser que al principi li costi una miqueta adaptar-se a aquest canvi alimentari.


Com s'ha de començar?


Moltes mares les intercalen entre la fruita triturada i els iogurts; per exemple, a l'hora de dinar o berenar li donen fruita, i per sopar, iogurt Mi Primer Danone.


Es podria començar amb pera, poma o plàtan. No cal barrejar-les entre si. La taronja sol ser la fruita que menys agrada pel seu gust àcid, així que pots oferir-la-hi més endavant. També pots provar de barrejar una galeta amb fruita, o fins i tot iogurt amb fruita.


És qüestió de prova-error, vés fent-li les farinetes de fruites cada cop sense una fruita fins a saber quina li agrada més.


Per a les marones amb més experiència… Com ho vau fer vosaltres?



Com es prepara?