{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Com ja sabeu, l’alimentació és molt important per a tots, petits i adults, en qualsevol època de l’any. A l’hivern, per exemple, ens enfrontem a canvis bruscos de temperatura quan entrem en un lloc amb calefacció o quan sortim al carrer, amb el vent, la pluja, la neu… I tot això fa que hàgim de cuidar-nos més mitjançant l’alimentació.

Amb una bona alimentació aconseguim vitamines i minerals, que són molt útils a l’hora de defensar l’organisme dels més petits. I recordem que hem de prendre vitamina C! La vitamina C la trobem en els vegetals crus, tant en forma d’amanida com de fruita, i cal destacar que els cítrics aporten molta quantitat de vitamina C. Penseu també que les verdures, les hortalisses i les fruites més adequades per a aquesta estació de l’any són les de temporada, com la carabassa, el moniato, els espinacs, les taronges, les mandarines…

A més, els probiòtics també són molt importants per mantenir el sistema immunològic ben fort. Els podem aportar a l’alimentació a partir d’algunes llets fermentades, com els iogurts, els formatges o, per exemple, amb Actimel, entre altres aliments.

Quan fa fred, el que ve més de gust és una bona sopeta o una crema de verdures. En aquest enllaç trobareu receptes boníssimes de cremes que segur que els agradaran molt. De totes maneres, us recomano que sempre els doneu un toc personal i divertit, com afegir-hi uns encenalls de pernil, uns crostonets o un ou dur ratllat.

I, ara, us proposo un exemple de menú equilibrat i perfecte per a l’hivern:

  • Esmorzar: Got de llet amb cereals + suc de taronja casolà
  • A mig matí: Entrepà de pernil o formatge
  • Dinar: Amanida d’arròs + pollastre arrebossat + iogurt
  • Berenar: Actimel + una peça de fruita
  • Sopar: Crema de verdures amb patata + peix al forn + cítric

Bé, oi?

Doncs, ja ho sabeu: poseu-ho en pràctica i, com us he dit, afegiu-hi el vostre toc divertit perquè siguin plats més atractius per als nens.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.