{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

L’embaràs és un dels moments més màgics de la teva vida, així que cuida’t i dedica’t tota l’atenció que necessitis. Una dieta equilibrada i una bona hidratació t’ajudaran a viure aquests nou mesos de manera saludable.

Estar embarassada no significa que hagis de menjar per dos, però és cert que el teu cos et demanarà una aportació extra d’unes 300 kcal diàries a partir del segon trimestre. És important que prenguis aliments rics en nutrients i vitamines, com ara àcid fòlic, ferro, calci i iode, però no rics en greixos. La dieta ha de ser variada, a base de verdura, fruita, cereals, lactis i llegums, sense oblidar una  aportació diària de proteïnes de carn i peix. És millor que mengis en petites racions diverses vegades al dia per afavorir la digestió. Evita afegir massa sal als aliments a l’hora de cuinar-los i fes servir preferiblement sal iodada.

I no oblidis que ara també necessites prendre més líquids. Beu cada dia uns 10 vasos d’una aigua mineral natural, com ara Font Vella. Pensa que el líquid amniòtic que hidrata i protegeix el teu fill durant la gestació està format d’aigua en un 98 %.

Com es prepara?