{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Si volem anar amb els nens petits a la platja, en primer lloc hem d’anar amb compte amb les hores de més insolació. Segons els experts, el període comprès entre les 12 h i les 16 h és el de màxima radiació solar. Per això, és recomanable que anem a la platja amb els fills ben d’hora al matí o a mitja tarda i, preferiblement, no més de dues hores seguides.

Això sí, tota la família hem de recordar-nos d’aplicar-nos crema solar del factor de protecció adequat (resistent a l’aigua) i anar-la renovant.

Els més petits haurien d’estar sempre sota un para-sol. A més, convé protegir-los amb una gorra, unes ulleres de sol i amb crema de protecció solar, remullar-los de tant en tant amb aigua, etc. La sorra de la platja reflecteix les radiacions solars, per això el més recomanable és tenir el nen sempre vestit amb una samarreta de cotó i una gorra. Aquí teniu més informació per protegir la pell del nadó dels rajos solars. De la mateixa manera, hem d’evitar els canvis bruscos de temperatura.

Passeu-vos-ho d’allò més bé en família, però no estigueu massa hores seguides a la platja amb ells!

I també és important que mengin sovint, per això ens podem emportar a la platja alguna cosa refrescant com:

Aigua freda (a una temperatura agradable, no gaire freda): és fonamental beure líquids constantment per mantenir-nos hidratats. Una bona idea és emportar-nos un termos o una petita nevera portàtil, així sempre li podem oferir al nen aigua fresqueta. Als nens i als més grans, hem d’oferir-los aigua de manera continuada, encara que diguin que no tenen set. L’aigua és fonamental contra els cops de calor.

Fruita madura i trossejada a trossos petits: una fantàstica opció! A més d’hidratar-nos pel seu contingut en aigua, la fruita també ens aportarà vitamines, minerals i fibra. Podem prioritzar les fruites amb més contingut en aigua, com ara la síndria, la poma, la nectarina o l’aranja.

-  Bastonets de pa: aporten hidrats de carboni complexos i, per tant, ens donaran energia de manera lenta i progressiva, que és el que necessitem! I no cal que tinguem gaire gana per menjar-ne, oi?

Sucs frescos: a base de fruita. De fet, qualsevol aliment refrescant és ideal per dur-lo a la platja. Això sí, els sucs contenen més sucres senzills que la fruita fresca sencera, que hem de prioritzar.

- I per als nens una mica més grans, ens podem emportar gaspatxo, amanida de pasta, entrepans, sandvitxos, amanida, etc.

Tot i que amb la canalla sempre hem d’extremar les precaucions, recordeu que els adults també hem de protegir-nos bé del sol, hidratar-nos i menjar alguna cosa refrescant durant les hores que estiguem a la platja.

I si el vostre fill acaba de néixer i encara és massa petit per anar a la platja, recordeu que amb els més petits també podem gaudir d’unes passejades d’estiu tranquil·les i relaxants. I sempre millor si els vestim amb roba de cotó molt lleugera i transpirable. És la millor opció per als més petits!

Amb això ja podem preparar-ho tot per gaudir d’una bona jornada en família, per divertir-nos i refrescar-nos amb un bon bany un dia d’estiu calorós.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre