{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

L’embaràs és, sens dubte, un dels moments més especials i màgics de totes les dones. Però també un període en què dia rere dia una mateixa descobreix i gaudeix de sensacions noves i d’experiències irrepetibles.

A més, però, durant la gestació es donen un bon grapat de canvis fisiològics. Un dels més comuns, per naturalesa, és la reducció dels moviments intestinals, cosa que pot provocar restrenyiment. Però si seguiu unes quantes pautes d’alimentació i d’estil de vida podem ajudar-vos a alleujar aquest trastorn:

>>Mireu de seguir unadieta equilibrada i variada que us aporti aliments rics en fibra (heu d'intentar arribar a la recomanació de consum de 25 g a 30 g de fibra al dia). Per això us aconsello que tingueu en compte els aliments següents a la dieta:

  • 2 racions d'hortalisses al dia, ja siguin crues (com ara amanides variades) o cuites, com us agradi més.
  • Prendre d’1 a 2 unitats d’Activia al dia.
  • 3 peces de fruita al dia. Sempre que pugueu, preneu la  fruita amb pell per mantenir al màxim el contingut en fibra i vitamines.
  • De 4 a 6 racions de cereals integrals a la setmana, a base de pa integral, cereals d’esmorzar integrals, pasta i arròs integral.

>>Sigueu regulars en els horaris de menjar i d’anar al lavabo. Encara que de vegades costa combinar-ho amb els horaris laborals i amb les obligacions diàries, us asseguro que us ajudarà a trobar-vos millor.

>>Acostumeu-vos a beure líquids, preferiblement aigua, amb regularitat (d’1,5 a 2 litres al dia).

Us deixo alguns suggeriments nutritius, digestius, rics en fibra i fàcils de preparar:

Si teniu dubtes sobre com resoldre altres situacions típiques de l’embaràs o voleu que dediqui un article a un tema concret, només heu de comentar-ho i hi posaré fil a l’agulla de seguida.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.