{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Bon dia!

Totes volem que els fills s'alimentin correctament, oi? Però estem en època de crisi i també és important estalviar quan anem a comprar. Sabeu que és possible estalviar en la compra mensual sense escatimar pel que fa a la qualitat dels aliments amb què omplim el rebost? Avui us en donaré uns consells, i, preneu nota!, la planificació i l'organització són les peces clau a l'hora d'estalviar.

Consells per estalviar al carretó de la compra per a la mainada:

  • Planifiqueu els àpats que fareu al llarg de la setmana: d'aquesta manera podreu preparar la llista d'anar a comprar i no tornareu amb productes que no necessiteu i que encareixen el carretó. A més, si compreu només el que necessiteu evitareu acabar tirant menjar caducat o passat.
  • Mireu les dates de caducitat abans de comprar: si compreu aliments amb més marge de caducitat evitareu que acabin a les escombraries perquè s'han fet malbé.
  • Aprofiteu les ofertes: paquets familiars, 2x1, etc.
  • Prepareu els àpats vosaltres mateixes: això us permet controlar millor el preu dels aliments que cuineu i podeu escollir ingredients més saludables que els que s'inclouen en els plats  precuinats.
  • Utilitzeu aliments congelats: són més econòmics que els frescos i, contràriament al que la gent sol creure, la  congelació no n'afecta la qualitat nutricional. A més, com que es conserven durant més temps, teniu més marge a l'hora de triar el moment per cuinar-los abans no es passin (i, per tant, no els haureu de llençar).
  • Compreu aliments de temporada: són més barats, perquè s'estalvien l'ús de fertilitzants i hivernacles, i molt més saborosos.
  • Potencieu la compra d'aliments saludables i barats: les verdures, la pasta, l'arròs o els llegums són molt econòmics i saludables. La carn i el peix acostumen a ser més cars, però podeu escollir les varietats més econòmiques i saludables, com el conill, el pollastre o el gall dindi i les sardines, el verat, el caçó, el sorell o uns bons musclos. Ah, i els      ous, una font de proteïnes bona i barata.
  • És importantíssim que aneu a comprar amb l'estómac ple: així evitareu caure en la temptació i comprar productes atractius i apetitosos que no necessiteu.

Així que ja sabeu alguns truquets per estalviar sense deixar de banda la qualitat i, per tant, la salut de les persones que més estimeu. I si voleu saber-ne més, aquí teniu uns enllaços ben interessants!

 

A reveure!

Laia

Community Manager de Danone

 

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.